خبر فوری
هرمزبان:گروه سیاست و اقتصاد: استاندار فارس بر این نكته تأكید كرد كه جمهوری اسلامی ایران تهدیدی برای كسی نیست اما تهدیدی را هم نمی‌پذیرد و ما پاسخگوی هر نوع تهدیدی در همه مرزهای زمینی، هوایی و دریایی خواهیم بود.

جمهوری اسلامی ایران هیچ تهدیدی را نمی‌پذیرد/ امنیت برای همه؛ شعار اصلی نظام

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان اخبار هرمزگان به نقل از خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایكنا) از فارس، اسماعیل تبادار، استاندار فارس امروز، 31 شهریورماه در مراسم رژه اقتدار نیروهای مسلح این استان با بیان اینكه امروز هفته دفاع مقدس را به پاس جانفشانی‌ها و از خودگذشتگی‌های هشت سال جنگ برگزار می‌كنیم، گفت: باید همواره در ذهنمان بماند كه در ابتدای انقلاب اسلامی كجا بودیم و چه اتفاقاتی برایمان رخ داد تا این نظام راه خود را ادامه دهد و همچنان مستحكم در عرصه بین‌الملل عرض اندام كند.

وی افزود: در اندیشه‌ والای حضرت امام خمینی(ره) توجه به استقلال و آزادی كشور بدون نگاه به شرق و غرب بود؛ به همین دلیل همه عوامل شرق و غرب عزم خود را جزم كردند تا نهال نوپای جمهوری اسلامی را قبل از استحكام، به چالش و شكست بكشانند و تصور می‌كردند در كنار بلواهای موجود در كشور با تحمیل جنگ به كشور حداكثر ظرف مدت یك هفته نظام شكست می‌خورد.

تبادار با تأكید بر اینكه در ابتدای تجاوز دشمن به ایران و تصرف برخی شهرهای كشور، نگرانی در ذهن و روح همه وجود داشت، افزود: دم مسیحایی امام راحل شور و شوقی در ایران برپا كرد كه همه مردم از زن و مرد و پیر و جوان با از خودگذشتگی‌های وصف‌ناپذیر به جبهه‌ها شتافتند و با تمام توان به دفاع از كشور پرداختند.

وی ادامه داد: گرچه در آن دوران جوانان و عزیزانی را كه دنیایی از انسانیت، معرفت و عشق و شعور بودند از دست دادیم؛ اما پرچم جمهوری اسلامی پابرجا ماند و عزت و قدرت نظام اسلامی روز به روز افزایش می‌یابد و امروز باید به جد قدردان این عزیزان باشیم.

تبادار همچنین یادآور شد: اگر آن دفاع مقدس، حمیت، شجاعت و مردانگی در پهنه نظام جمهوری اسلامی صورت نمی‌گرفت، امروز كشورهای فراوانی بودند كه به ایران طمع داشتند و اكنون صرفاً به رجزخوانی اكتفا می‌كنند.

استاندار فارس با اشاره به اینكه بعد از پایان دفاع مقدس شاهد قدرت و عظمت در بنیه دفاعی كشور هستیم، گفت: در پهنه ناامنی‌های موجود در منطقه با نصرت الهی، شجاعت همه نیروهای مسلح اعم از ارتش، سپاه و نیروهای انتظامی و امنیتی، آرامش و امنیت كشور برقرار شده و تحت رهبری حكیمانه مقام معظم رهبری و اهتمام دولت، زمینه بنیه دفاعی بسیار بالایی فراهم شده است.

وی با تأكید بر اینكه جمهوری اسلامی ایران تهدیدی برای كسی نیست اما تهدیدی را هم نمی‌پذیرد، گفت: جمهوری اسلامی دنبال ماجراجویی نبوده و نیست اما پاسخگوی هر نوع تهدیدی در همه مرزهای زمینی، هوایی و دریایی خواهد بود.

تبادار با بیان اینكه در سایه امنیت ایجاد شده برای مردم باید زمینه رفاه، آرامش و رونق اقتصادی را بر اساس سیاست‌های مقام معظم رهبری فراهم كنیم، گفت: دغدغه مقام معظم رهبری تأمین اقتصاد و رفاه مردم است و رئیس جمهور به عنوان یك تكلیف جدی تأكید دارند كه در كنار جانفشانی‌های صورت گرفته و امنیت موجود، مسئولان جمهوری اسلامی از فرصت بهره جسته و تمام تلاش خود را برای رفاه و ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی به كار گیرند.

استاندار فارس همچنین این نكته را یادآور شد كه سیاست نظام جمهوری اسلامی ایران از ابتدا مبتنی بر صلح، دوستی و حسن همجواری بوده و شعار اصلی نظام امنیت برای همه است.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید