رشادت رزمندگان ایرانی عزت از دست رفته جهان اسلام را برگرداند

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان اخبار هرمزگان به نقل از خبرنگار مهر، علیرضا نصری پیش ازظهر جمعه در مراسم رژه نیروهای مسلح در قشم رشادت و صلابت رزمندگان ۸ سال دفاع مقدس را نمونه بارز تبعیت از مکتب حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام دانست و گفت: آنچه شهدای ما در دوران طلایی دفاع مقدس  به منصه ظهور رساندند، به صلابت و حمیت معیار تازه ای بخشید و عظمت از دست رفته مسلمین را زنده کرد.

نصری تصریح کرد: ایستادگی وفاداری و رشادت مردم  ایران در دفاع از کیان اسلامی و حریم ولایت، عظمت از دست رفته مسلمین را زنده کرد.

نصری با اشاره به اتفاق جهانی بر علیه نظام جمهوری اسلامی، خاطر نشان کرد: نظام جهانی،  انقلاب دینی مردم ایران را بر نتافت برای همین جنگی تمام عیار بر علیه نظام برآمده از اراده ملت آزادیخواه ایران، براه انداختند که نقطه اوج آن ۸ سال جنگ تحمیلی بود.

فرماندار شهرستان قشم در مراسم رژه اولین روز از هفته دفاع مقدس که با حضور امام جمعه، فرماندهان نظامی و انتظامی و مدیران سازمان منطقه آزاد قشم برگزار شد، اضافه کرد: امروز معنای کامل جمله تاریخی حضرت امام خمینی ( ره ) که “جنگ برای ما نعمت است.”برای همه روشن شده و می بینیم که جنگ تحمیلی، اقتدار، عزت، شرف و قرار گرفتن در مسیر پیشرفت، توسعه و آبادانی را برای ملت ما به ارمغان آورده است.

نصری بیان داشت: در مقطع طلایی دفاع مقدس دلیر مردان پر صلابت ایرانی همه معادلات نظامی دنیا را بهم زدند و امروز رئیس جمهور ما به پشتوانه همان عزت و صلابت جلوه ای دیگر از صلابت، استحکام و شجاعت را با قدرت منطق و استدلال کلام به دنیا نشان داد و رئیس جمهور بی منطق و شرور آمریکا را در پیش چشم ناظران مفتضح ساخت.

در اولین روز از هفته دفاع مقدس، نیرو های نظامی و انتظامی با رژه در مقابل جایگاه بخشی از  آلات و ادوات نظامی را به نمایش گذاشتند.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید