مراسم شیرخوارگان حسینی در ۲۱۳ هیئت مذهبی میناب برگزار شد

محمد بنی خزاعی در گفتگو با خبرنگارمهر  با اشاره به اینکه مراسم شیرخوارگان حسینی در اولین جمعه محرم برگزار شد گفت: در شهرستان میناب در بیش از ۲۱۳ هیئت مذهبی در سطح شهرستان این مراسم در حال برگزاری است و مادران مینابی کودکان خردسال خود را با سبز پوش کردن آنها وبردن در این مراسم به یاد طفل شش ماهه امام حسین (ع) به عزاداری می پردازند.

بنی خزاعی گفت: این مراسم دردونوبت صبح و بعد از ظهر در هیت های عزاداری در سطح شهرستان بر گزار می شود و مداحان با سر دادن نوای ( لا لا لایی علی اصغر بخواب ای طفل شش ماهه) برای شهادت این طفل شش ماهه عزاداری وروضه خوانی خواهند کرد.

بنی خزاعی با اشاره به برگزاری همایش شیرخوارگان حسینی و با بیان این‌که حضرت علی‌اصغر(ع) سند مظلومیت امام حسین(ع) است که مظلومیت امام حسین(ع) و یارانش را به جهانیان نشان می‌دهد، گفت: در آن موقعیتی که امام قرار داشت و در آن جمعیتی که در کربلا حضور داشتند، علی‌اصغر(ع) آن طفل شش ماهه به‌عنوان یک نفر جنگی به حساب نمی‌آمد که در مقابل آنها به جنگ بپردازد.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید