موضع گیرهای مقتدرانه رییس جمهوری موجب رسوایی بیشتر استکبار شد

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان اخبار هرمزگان به نقل از ایرنا، حجت الاسلام رضا جوکار روز جمعه در رژه نیروهای مسلح قشم به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس گفت: ترامپ دیوانه ای است که برخلاف جایگاهش وارد عرصه سیاسی شده و در نشستی که باید زمینه ساز تقویت اتحاد، صلح و همکاری میان ملت ها باشد، اراجیف و حرف های گستاخانه ای زد که نشانه خواری و شکست آنهاست.
وی افزود: آنها اگر توانایی داشتند، به ایران حمله می کردند اما پس از ناکامی هشت ساله در میدان نظامی، مانند شکست خورده ها در میان نمایندگان ملت ها فحاشی کردند که باید برای این امر خدای را سپاس گفت که دشمنان را از نادان ها قرار داد.
امام جمعه قشم بیان کرد: سربلندی و اقتدار بیشتر ایران اسلامی موجب خواری دشمنان است و برجسته شدن شهید حججی به عنوان نشان افتخاری ثابت می کند که هنوز فرهنگ ایرانی اسلامی چیره است و کشور مانند حججی فراوان دارد.
او با اشاره به همزمانی آغاز ماه محرم و هفته دفاع مقدس اضافه کرد: این امر یادآور رشادت ها و دلاوری های پیر و جوان، مرد و زن ایران اسلامی است که طی هشت سال جنگ تحمیلی به مقابله با رژیم سفاک و خونریز بعثی اقدام کردند که در واقع این رویداد و انقلاب اسلامی برگرفته از مکتب سرخ حسینی است.
جوکار عنوان کرد: عاشورا درس مقاومت، ایستادگی در برابر دشمن، سازش ناپذیری، رشادت و سربلندی است و انقلاب اسلامی در تداوم گوشه ای از مکتب سالار شهیدان به وجود آمد که دشمنان تا دندان مسلح با همراهی کشورهای بسیاری با تمام توانشان پس از هشت سال جنگ تحمیلی شکست خوردند.
وی ادامه داد: دشمنان پس از شکست در جنگ سخت، برای دور کردن جوانان از روحیه مقاومت و تهی کردن اندیشه ها از مکتب حسینی و انتظار مهدوی با ترفندهای مختلف از جمله فضاسازی رسانه ای جنگ نرم را آغاز کردند اما هنوز ملت ایران را نشناخته اند.
امام جمعه قشم گفت: جنگ نرم در حوزه های اقتصادی، سیاسی و فرهنگی نیز همچون جنگ نرم نیازمند پیروی از مکتب و فرهنگ عاشورایی است که پس از گذشت بیش از 13 قرن همچنان آیین های عزاداری حضرت امام حسین (ع) پر رنگ تر از گذشته برگزار می شود که به معنای شکست دشمن می باشد.
انتشاردهنده: محمد ملاحمزه زاده
8123

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید