خبر فوری

کتاب های «فرهنگ مردم جاسک» و «مدیریت عشق» رونمایی شد

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان اخبار هرمزگان به نقل از خبرگزاری مهر، به نقل از فرهنگ و ارشاد هرمزگان، عبدالرحمن لشکری زاده در جمع اساتید حوزه های فرهنگی و هنری، هنرمندان و جمعی از مسئولان شهرستان ضمن تقدیر و تشکر از کتاب خدابخش زومکی جاسکی نویسنده و مؤلف «فرهنگ مردم جاسک» و همچنین از کتاب مجموعه اشعار طاها جاویدخواه شاعر و عضو انجمن شعر و ادب افزود: کتاب یک حقیقت همیشه زنده و برای بشریت پایدار است، باید با کتاب انس گرفت و با خواندن کتاب فرایند کمال بشری به وسیله آن تحقق می یابد.

لشکری زاده افزود: کتاب قسمتی از روح و جسم انسان است که به واسطه آن می توان  رویدادها، فرهنگ و هنر، تاریخ و… را بسیارآموخت و این امر یکی از اهداف ما در زمینه اهمیت دادن به مطالعه کتاب و کتابخوانی است.

سرپرست فرهنگ و ارشاد اسلامی جاسک، جایگاه کتاب را یک جایگاه ویژه دانست و بیان کرد: امروز جوامع نیاز به گسترش فکری و عقلانی دارند و کتاب واسطه خوبی برای درک این موضوع است.

محمد احمدی فرماندار جاسک در این مراسم گفت: کتاب یکی از سرمایه های ملی در هر جامعه ای بشمار می آید و در این روز بیادماندنی شاهد بدنیا آمدن دو اثر فاخر از دو هنرمند جاسکی یکی در زمینه فرهنگ مردم جاسک و دیگری اشعاری ناب و ستودنی بودیم.

وی بیان داشت: چه زیباست زمانی که یکی کتابی می نگارد و دیگری برای چاب اشعارش قلم می زند، و این دو قاعده جدای از هم نیستند چرا که نگارنده کسی است، که برای یک دنیا می نگارد و شاعر کسی است که دنیا را به تصویر و تحریر در می آورد.

در این مراسم، از کتاب «فرهنگ مردم جاسک» به نویسندگی و مؤلفی خدابخش زومکی جاسکی و کتاب مجموعه اشعار طاها جاویدخواه شاعر و عضو انجمن شعر و ادب توسط فرماندار رونمایی شد .و با قول مساعد مهندس احمدی فرماندار جاسک، جهت حمایت از به تحریر درآوردن فرهنگ ناب نقطه ای از ایران عزیز توسط هنرمندان بی ادعا، چند نسخه از کتب این دو هنرمند عزیز جهت استفاده مفید و ارزشمند پرسنل فرمانداری، خریداری شد.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید