خبر فوری

عروسی های پر هزینه پایه های زندگی مشترک را سست می کند

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان اخبار هرمزگان به نقل از خبرنگار مهر، حجت الاسلام حسن حیدری در خطبه های نماز جمعه سیریک بیان داشت: آنهایی که زندگی شان را با هزینه های بالایی شروع می کنند ، با این امید که آینده ای شاد در انتظارشان باشد ، اما غافل از اینکه ریخت و پاش زیادی باعث استحکام خانواده نمی شود.

حجت الاسلام حیدری عنوان کرد: خانواده خوب تنها این نیست که در آن دعوا و طلاق نباشد، بلکه خانواده خوب خانواده ای است که در کنار هم و با همکاری یکدیگر نیازهای هم را تامین می کنند.

وی با بیان اینکه از یک خانواده خوب معمولا آدمی با کمبودهای روحی و روانی و عاطفی در نمی آید گفت: آدمهای بزرگ و با اصالت از خانواده هایی هستند که مهر و عاطفه در آن خانوادها کمبود نداشته باشد.

حجت الاسلام حیدری امام جمعه سیریک با اشاره به جنایات اخیر در میانمار و کشتار مسلمانان مظلوم این کشور گفت: مسلمانان میانمارنیاز به حمایت های بیشتری از سوی دولت های جهانی دارند و جامعه بین المللی باید سریعا به اوضاع مسلمانان روهینگییا در میانمار واکنش نشان دهد و آنها را از این وضع بیرون بیاورند.

وی با تاکید بر اینکه کشورهای اسلامی باید از تمام ظرفیتها به فریاد مسلمانان میانمار برسند تصریح کرد: کشورهای مسلمان جهان از  ابزارهای سیاسی،دستگاهاو گروهای دولتی و غیر دولتی دست به کار شوند و به فریاد مسلمانان میانمار برسند.

وی اضافه کرد: دولت میانمار با همکاری ارتش آن کشور در میانمار نوعی نسل کشی و جنایت علیه بشریت انجام می دهند بدون اینکه جامعه بین المللی نسبت به این فاجعه واکنش نشان دهند.

وی در ادامه با اشاره به نزدیک شدن ایام مهر ماه گفت: با باز گشایی مدارس کمیته امداد جشن عاطفه ها برگزاری می کند که همه دانش آموزان با پوشاک و لوازم التحریر پا به مدرسه بگذارند.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید