خبر فوری

هیچ گوش شنوای برای مقابله با شترهای سرگردان وجود ندارد

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان اخبار هرمزگان به نقل از خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد کاظم مناقبیان در خطبه های نمازجمعه این هفته شهرستان  گفت: مردم شهرستان جاسک کاملا به مسئله ای که بنده چندین بار در خطبه های نماز جمعه  نسبت به مقابله با  شتر های سرگردان که جان مردم را تهدید و با خطر مواجه می کند  کاملا واقف هستند و تا جایی که توانسته ام با زبان نرم و سخت در شورای اداری و در جاهای دیگر نسبت ایجاد راهکار برای راهی که بتوان به موضوع پایان داد متذکر شده ام اما احساس می کنم که هیچ گوشی نسبت به  موضوع شترهای سرگردان در شهرستان وجود ندارد.

مناقبیان بیان داشت :بنده توصیه میکنم که جاده ی جاسک میناب را به جاده مرگ نامگذاری کنند چرا که در این مسیر وبالعکس خون های  زیادی بر اثر سانحه وبر خورد باشتر به زمین ریخته شده است در صورتی که هیچ فردی جوابگوی قتل عام مردم جاسک در این حوادث جاده ه ا ی نیست  و هیچ همتی نسبت به ساماندهی شتر های سرگردان در شهرستان جاسک وجود ندارد.

امام جمعه جاسک گفت: در عین بی تدبیری هر هفته و هرماه در این مسیر شاهد کشته شدن مردم جاسک وجوانان این منطقه هستیم اما هیچ  گوشی شنوایی بدهکار این موضوع نیست واز نجابت مردم سوء استفاده می شود  که اگر این اتفاقات که در مسیر جاده جاسک میناب می افتد ومردم عزیز  بومی و غیر بومی از بین می ر وند  در استانی دیگر اتفاق می افتادمردم متولی این امر را به سلابه می کشیدند.

مناقبیان بیان داشت: یک اتوبوس در فلان منطقه واژگون می شود و هفت نفر از آنها کشته می شوند نمایندگان مردم وزیر مربوطه را به مجلس کشانده و با او برخورد صورت میگیرد اما در حین ناباوری همان نمایندگان ومسئولان چشم خود را از روی قتل عام مردم جاسک در جاده ها بسته اند و به داد مردم جاسک که در  سال بیش از سی نفر در این مسیر از مردم نجیب این شهرستان کشته می شوند بسته اند.

خطیب جمعه جاسک گفت: چون این موضوع در سکوت خبری قرار دارد توجهی به آن نمی شود که باید به مسئولان گفت  ، به والله قسم  شما وظیفه دارید که این کار را انجا م دهید و دست شما مسئولان به خون های ریخته شد ه آلوده است و قیامت باید جوابگوی کوتاهی خود باشید.

مناقبیان عنوان داشت :چرا جان مردم به اندازه ی یک شتر برای مسئولان حائز اهمیت نیست و توجهی به جان مردم نمی شود ودر جاده ای که ایمنی لازم در آن دیده نمی شود مردم باید قربانی بی تدبیری بشوند که می توان به حوادث اخیر در این جاده اشاره کرد.

امام جمعه شهرستان جاسک با انتقاد از روزنامه ها وخبر گزاریها  وصدا وسیما نسبت به بی توجه به جان مردم گفت: تاکی جان مردم برای شما بی اهمیتی است، رسانه ها باید به داد مردم برسند و با انعکاس خبری نسبت به این  موضوع و در روزنامه ها و جراید از بی کفایتی مسئولین بنویسید تا بفهمند مردم جاسک چقدر مظلوم اند و کسی برای جان آنها اهمیت قائل نیست.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید