خبر فوری

پارک علم و فناوری هرمزگان جایزه برتر یونسکو را کسب کرد

علی فتی روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: پارک علم و فناوری هرمزگان در بخش طراحی پوستر فناوری با آرای شرکت کنندگان حائز مقام سوم شد.
وی بیان داشت: نمایشگاه سازمان بین المللی تکنولوژیک جهان WTA)) به صورت سالانه با حضور تمامی کشورها زیر نظر یونسکو برگزار می شود که امسال به میزبانی کره جنوبی به مدت چهار روز برگزار شد.
گفتنی است در مراسم پایانی رئیس پارک علم و فناوری استان هرمزگان لوح تقدیر و کسب مقام برتر جشنواره را از سوی دبیر کل انجمن بین المللی تکنولوژیک جهان دریافت کردند.
انجمن بین المللی تکنولوژیک جهان( WTA) یک سازمان بین المللی چند جانبه است که با هدف ایجاد نقطه اتصال پیشرفت علم و فن آوری مبتنی بر توسعه جوامع محلی، برای دستیابی به یک توسعه مشترک از طریق همکاری و مبادلات بین شهرهای علمی به عنوان یک سازمان بین المللی در حال برنامه ریزی برای زندگی بهتر در جهان امروزی است.
پارک علم و فناوری استان هرمزگان به منظور ایجاد زیر ساخت های مناسب در راستای توسعه علم و فناوری و تجاری سازی دستاوردهای پژوهشی دانش آموختگان استان و ایجاد شبکه فناوری بین صنعت و دانشگاه از طریق ارائه خدمات متناسب در هر حوزه در 25 خرداد 1390 شکل گرفت و فعالیت رسمی خود را از دی ماه همان سال آغاز کرد.
در حال حاضر 72 واحد فناور در مرکز رشد واحدهای فناور و 21 واحد در مرکز رشد مواد و تجهیزات پزشکی و 11 شرکت دانش بنیان در این پارک مشغول به فعالیت هستند.
7195/6048
خبرنگار: رقیه غلامی زاده **انتشار دهنده: خلیل تنیده

* آگاهی از آخرین اخبار استان در کانال تلگرام ایرنا هرمزگان
* لینک جستجو کانال: irnabandarabas@
*ایمیل: irna.hormozgan@yahoo.com

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید