خبر فوری

نام نویسی 511 هیات مذهبی هرمزگان در سامانه طوبی

محمود ارجمند روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: همچنین اطلاعات و مشخصه های یکهزار و 209 مداح، 56 کانون فرهنگی تبلیغی و یک انجمن اسلامی در سامانه یاد شده به ثبت رسیده است.
وی هدف از راه اندازی سامانه طوبی را ثبت اطلاعات تشکل ها، مبلغان و مداحان برای تشکیل یک بانک جامع اطلاعاتی از توانایی های آنان عنوان کرد.
کارشناس تشکل های دینی تبلیغات اسلامی استان هرمزگان اظهار کرد: با برنامه ریزی های صورت گرفته تا پایان سالجاری، اطلاعات و مشخصه های تمامی تشکل های تحت پوشش اداره کل تبلیغات اسلامی هرمزگان در سامانه طوبی ثبت می شود.
ارجمند خاطرنشان کرد: تمامی خدمات معنوی و مالی به تشکل هایی اختصاص می یابد که از قبل در سامانه یاد شده ثبت نام کرده باشند.
وی ادامه داد: باید هر نوع خدمات به طور دقیق در پرونده الکترونیکی تشکل ها درج شود تا در موقع ضرورت، گزارش جامعی از خدمات ارائه شده از سیستم دریافت شود.
هم اکنون 1400 هیات مذهبی در هرمزگان فعالیت می کنند.
7195/6048
خبرنگار: رقیه غلامی زاده **انتشار دهنده: خلیل تنیده

* آگاهی از آخرین اخبار استان در کانال تلگرام ایرنا هرمزگان
* لینک جستجو کانال: irnabandarabas@
*ایمیل: irna.hormozgan@yahoo.com

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید