خبر فوری

یک مسوول: با ایجاد امکانات گردشگری، بازنشستگان را از خانه نشینی، دور کنیم

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان اخبار هرمزگان به نقل از ایرنا احمد صافی روز پنجشنبه در آیین تجلیل از فرهنگیان بازنشسته استان یزد افزود: اگر بازنشستگان تنها بمانند افسرده می شوند بنابرابن باید با برپایی مجامع مختلف زمینه حضور آنها را در اجتماع فراهم کنیم.
وی اظهار کرد: بازنشسته های آموزش و پرورش قوی ترین سرمایه انسانی هستند که جامعه نباید از آنها غافل شود زیرا با استفاده از تجربیات آنان زمینه رشد و توسعه کشور فراهم می شود.
صافی افزود: وجود این افراد ظرفیت عظیمی است که باید از آن به عنوان فرصتی برای ارایه مشاوره به مدیران و معلمان استفاده کرد.
وی گفت: افتخار می کنیم که 30 سال برای روشنگری هزاران انسان تلاش کردیم بنابراین باید تکریم از این قشر به نحو مطلوب صورت گیرد.
وی از استان یزد بعنوان استان مراجع ، علماء ، محققان و نویسندگان برجسته یاد کرد و افزود: کارنامه آموزش و پرورش استان یزد، درخشان است.
مشاور وزیر آموزش و پرورش اظهار کرد: همواره برای پیگیری مطالبات و نیازهای گروه های عظیم بازنشسته فرهنگی تلاش می کنیم.
معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد هم گفت: سرمایه انسانی امروز استان مدیون تلاش ها و کوشش های خستگی ناپذیر فرهنگیان این خطه است، بدون تردید بیشترین نقش در نظام تعلیم و تربیت آموزش و پرورش متعلق به نیروی انسانی است.
محمد علی طالبی افزود: فرهنگیان با توجه به مشکلاتی که دارند در راه تعلیم و تربیت فرزندان این جامعه از هیچ تلاشی دریغ نمی کنند و نیروهای خوبی تحویل جامعه می دهند.
وی موفقیت دانش آموزان استان در آزمون سراسری، المپیادها و جشنواره ها را حاصل تلاش معلمان استان دانست و اظهار کرد: تعامل میان آموزش و پرورش و مسوولان دستگاههای اجرایی و مدیریت ارشد استان مثال زدنی است .
وی اضافه کرد: بازنشستگان سرمایه های بسیار ارزشمند و گرانقدری هستند که همچنان در جامعه منشاء خیر و اثر می باشند بنابر این باید از تجربیات انها استفاده کرد.
مدیر کل آموزش و پرورش استان یزد هم پیشکسوتان فرهنگی را مایه افتخار نظام تعلیم و تربیت و از گنجینه های خرد و دانایی دانست و گفت: هر چه از مقام و منزلت معلمان تجلیل شود، کم است زیرا این قشر از تاثیرگذارترین اقشار جامعه هستند و جامعه امروز نیز محصول تلاش و فداکاری این قشر است.
احمد شیرزاد مدیر کل آموزش و پرورش استان نیز با قدردانی از پیشکسوتان فرهنگی افزود: تکریم بازنشستگان فرهنگی، تکریم نظام تعلیم و تربیت و سال ها تلاش و عزت آنان است.
همایش نکوداشت از پیشکسوتان تعلیم و تربیت با عنوان زمزمه محبت با حضور یکهزار و 200 نفر از فرهنگیان متولد سال های 33 تا 35 برگزار شد.
این همایش به مناسبت 25 ذی الحجه روز بازنشستگان و خانواده برپا شد.
استان یزد 15 هزار بازنشسته فرهنگی و نزدیک به 16 هزار فرهنگی شاغل دارد.
2088/ 6197 خبرنگار:کبری دانشی ** انتشار: فلاح

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید