خبر فوری

فراکسیون مستقلان «واژگونی اتوبوس دانش‌آموزان هرمزگانی» را بررسی می‌کند

مهرداد بائوج لاهوتی نماینده مردم لنگرود و سخنگوی فراکسیون مستقلان مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس با اشاره به دستور کار نخستین نشست فراکسیون پس از تعطیلات 3 هفته‌ای مجلس اظهارداشت: در صورت تشکیل جلسات علنی مجلس به محض اولین روز کاری فراکسیون قطعاً جلسه خواهد داشت.

وی افزود: بر این اساس اعضای فراکسیون به بررسی و بحث و تبادل نظر پیرامون مسائل و مباحث روز خواهند پرداخت و متناسب با مشکلاتی که وجود دارد، مسائل را از زوایای مختلف مورد ارزیابی قرار می‌دهند.

سخنگوی فراکسیون مستقلان مجلس شورای اسلامی همچنین تصریح کرد: در جلسات فراکسیون مستقلان علاوه بر پرداختن به مشکلات و مسائل روز، طرح‌ها، لوایح مطرح در صحن مجلس نیز بررسی خواهد شد.

وی با ابراز تأسف از بروز حادثه واژگونی اتوبوس دانش‌آموزان هرمزگانی که چندی پیش در محور داراب- بندرعباس اتفاق افتاد خاطرنشان کرد: بررسی این حادثه تأسف‌بار نیز قطعاً به عنوان یکی از موضوعات اصلی در نخستین نشست پس از تعطیلات تابستانی نمایندگان در دستور کار خواهد بود.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید