خبر فوری

410 کلاس درس در بستک برای شروع سال تحصیلی جدید آماده شد

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان اخبار هرمزگان به نقل از ایرنا، علاء الدین عزیزی روز یکشنبه در هم اندیشی مدیران مقاطع مختلف تحصیلی با اشاره به اهمیت پروژه مهر و نزدیک شدن به آغاز سال تحصیلی جدید افزود: در سال تحصیلی جدید 830 فرهنگی و بیش از هشت هزار دانش آموز بستک راهی کلاس درس می شوند. مدرسه می شوند.
وی بیان داشت: آماده سازی و زیبا سازی مدرسه ها و فراهم کردن محیطی امن و مناسب برای تحصیل دانش آموزان یکی از مهم ترین اقدام های پروژه مهر است.
مدیر آموزش و پرورش بستک اظهار کرد: برای استقبال از سال تحصیلی جدید فضای مدرسه باید به گونه ای باشد که یک روز خاطره انگیز برای دانش آموز رقم بخورد.
عزیزی در ادامه از مدیران مدرسه های بستک خواست در این فرصت باقی مانده تا مهر هر گونه مشکل و کمبودهای مدرسه ها را رفع نمایند تا سال تحصیلی جدید بی ‌دغدغه و با آرامش شروع شود.
شهرستان بستک با هشت هزار و 492 نفر جمعیت در 220 کیلومتری غرب بندرعباس مرکز استان هرمزگان واقع است.
7195/6048
خبرنگار: رقیه غلامی زاده **انتشار دهنده: خلیل تنیده
* آگاهی از آخرین اخبار استان در کانال تلگرام ایرنا هرمزگان
* لینک جستجو کانال: irnabandarabas@
*ایمیل: irna.hormozgan@yahoo.com

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید