خبر فوری

بررسی 2 ابهام واژگونی اتوبوس دانش‌آموزان در مجلس

فریده اولاد‌قباد عضو هیئت‌رئیسه کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، از تشکیل کمیته مشترک کمیسیون آموزش و عمران مجلس برای بررسی تصادف دانش‌آموزان هرمزگانی خبر داد و گفت: هفته آینده این کمیته مشترک تشکیل جلسه می‌دهد و حادثه رخ داده را به صورت کارشناسی بررسی می‌کند.

وی با بیان اینکه قرار است وزارتخانه‌های آموزش و پرورش، راه‌ و شهر‌سازی، سازمان اورژانس و پلیس راهور گزارشات تکمیلی را به کار‌گروه مشترک ارائه دهند، افزود: با توجه‌ به اینکه جاده فاقد حفاظ و گارد ریل بوده و همچنین نکته دیگر موضوع رضایت‌نامه کتبی والدین دانش‌آموزان برای رفتن به اردو مطرح بود، لذا مقرر شد مسئولان وزارت راه و مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان گزارش‌های تکمیلی را به این کار‌گروه مشترک ارائه دهند.

عضو هیئت‌رئیسه کمیسیون آموزش مجلس خاطرنشان کرد: قرار است در جلسه هفته آینده کار‌گروه مشترک، این گزارشات با حضور مسئولان ذیربط بررسی شود.

اولاد‌قباد تصریح کرد: پس از جمع‌بندی نهایی کار‌گروه مشترک، قرار است گزارشی از ابعاد و دلایل گوناگون وقوع حادثه و همچنین میزان قصور هر یک از دستگاه‌های ذیربط تهیه و برای قرائت تقدیم هیئت رئیسه مجلس شود.

انتهای‌ پیام/

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید