خبر فوری

در آستانه عید غدیر/20 زوج جوان در رودان راهی خانه بخت شدند

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان اخبار هرمزگان به نقل از ایرنا’ با هدف ترویج و نهادینه سازی فرهنگ و سنت نیک و حسنه ازدواج آسان ، این زوج های جوان آغاز زندگی مشترک خود را در جوار بارگاه مقدس و کبریایی امامزاده شاه قطب الدین حیدر و سید عمرو (ع)، در این شهرستان جشن گرفتند.
زوج های جوان در این ساعت سرشار از نور و عطر معنویت، در سایه فضل الهیو ، در پناه قرآن ، توکل به پروردگار عالمیان و توسل به ائمه اطهار (ع)، آغاز زندگی مشترک خود را جشن گرفته و دلخوش و امیدوار راهی خانه بخت شدند.
آیین جشن پیوند آسمانی زوج های جوان با حضور اقشار مختلف مردم در جوار بارگاه مقدس و کبریایی امامزادگان جلیل القدر و واجب التعظیم ، شاه قطب الدین حیدر و سید عمرو (ع) در این شهرستان برگزار شد.
شهرستان رودان با بیش از 124 هزار نفر جمعیت در 90 کیلومتری شرق شهرستان بندرعباس مرکز استان هرمزگان واقع شده است.
7196 /6048
خبرنگار: طیبه رحیمی ** انتشار : خلیل تنیده

*آگاهی از آخرین اخبار استان در کانال تلگرام ایرنا هرمزگان
* لینک جستجو کانال: irnabandarabas@
*ایمیل: irna.hormozgan@yahoo.com

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید