خبر فوری

افتتاح یک پروژه برای چهارمین بار/٧ هزار پارسیانی صاحب گاز شدند

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان اخبار هرمزگان به نقل از خبرنگار مهر، با گذشت یک روز از هفته دولت،چند طرح عمرانی شهرستان پارسیان با حضور استاندار هرمزگان افتتاح و به بهره برداری رسید. از جمله این طرح ها، افتتاح پروژه  سی ان جی بود که بارها توسط شهرداری و برخی مسئولان شهرستانی افتتاح شده بود.

جاسم جادری استاندار هرمزگان در آئین افتتاح فاز اول گاز رسانی به شهرهای پارسیان و دشتی، با تبریک هفته دولت، اظهار کرد: همه آحاد جامعه برای خدمتگزاری به نظام مقدس اسلامی تلاش کنند، نظامی که برای پایداری آن هزینه های زیادی پرداخت شده است.

جادری، تحویل پیکر شهید حججی به نیروهای حزب الله لبنان را باعث خوشحالی همه ملت ایران دانست و افزود: این یک قلم از فداکاری و ایثارگری و آبیاری شجره طیبه برای حاکمیت اسلامی در میان همه توطئه های دشمنان استکبار است.

وی، گازرسانی به روستاهای کشور در دولت یازدهم را ٨ هزار روستا دانست و تأکید کرد: در همه دولت های گذشته این رقم ١۴ هزار روستا بوده است.

استاندار هرمزگان، وظیفه مسئولان را خدمت بدون منت برای مردم دانست و تصریح کرد: مسئولان وظیفه دارند بدون هرگونه منت و با الگوگیری از شهیدان رجایی و باهنر، خدمتگزار مردم باشند.

جادری خاطرنشان کرد: دولت به تنهایی نمی تواند همه مشکلات را رفع نماید و در این مسیر نیاز به همکاری همه مردم، نیروهای مسلح و دستگاهها را دارد.

در ادامه، پروین، مدیر عامل شرکت گاز هرمزگان با قدردانی از مردم صبور پارسیان گفت: با توجه به کنده کاری در سطح خیابان ها و کوچه های سطح شهر، ولی شهروندان از هرگونه اعتراض و ناراحتی خودداری کردند.

پروین، شبکه گازرسانی به شهرهای پارسیان و دشتی را ۱۱۷ کیلومتر عنوان کرد و افزود: ۵۰ کیلومتر از این شبکه آماده شده است که امیدواریم بعد از پایان این پروژه برای ۹ روستای دیگر شهرستان نیز گاز رسانی انجام شود.

وی گازرسانی به روستاهای کشور در دولت یازدهم را ۹ هزار روستا ذکر کرد و ادامه داد: در دولت های گذشته تعداد ۱۴ هزار روستا گازرسانی شده بود که در این دولت، ۹ هزار روستا، آمار خوبی است.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید