خبر فوری

کانون های مساجد زمینه حضور فعال مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس را فراهم کنند

هرمزبان:مسئول دبیرخانه کانون های مساجد هرمزگان به اهمیت و نقش راهپیمایی روز جهانی قدس اشاره کرد و گفت: کانون های فرهنگی هنری مساجد زمینه را برای حضور فعال مردم در این حرکت جهانی فراهم کنند.

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان،حجت الاسلام احمد پهلوانی در گفتگویی خبری عنوان کرد: ترویج روحیه استکبارستیزی و یاری مظلومان جهان، درس بزرگ معمار کبیر انقلاب در نامگذاری روز جهانی قدس بود.
 
وی با بیان اینکه امروز بیت المقدس، قبله اول مسلمان در محاصره رژیم غاصب صهیونیستی است و مسلمانان باید تا رهایی قدس شریف از هیچ تلاش و کوششی فروگذار نکنند، افزود: کوچکترین کار در این زمینه، شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس است.
 
حجت الاسلام پهلوانی به وحشی گری های داعش و آل سعود در قتل عام مسلمانان و توطئه گری برای ایجاد تفرقه بین امت اسلام اشاره و تصریح کرد: جاهلیت مدرن به مراتب بدتر و خطرناکتر از جاهلیت قبل از اسلام است.
 
وی عنوان کرد: آن چه اهمیت روز قدس امسال را نسبت به سال های قبل بیشتر می کند، تولد فرزند ناخلف رژیم صهیونیستی به نام گروهک ترویستی داعش است که با هدف قرار دادن مساجد در عراق، سوریه، یمن، عربستان و کویت مسلمانان را قتل عام می کند.
 
این مقام مسئول با بیان این مهم که تخریب مساجد و کشتار مسلمانان بی دفاع در خانه های امن الهی، تفکری صهیونیستی است، گفت: دشمنان اسلام به نقش مساجد در وحدت و همدلی امت اسلامی و معرفی و شناساندن دشمنان و اهداف شوم آنها به خوبی واقفند؛ از همین رو گروهکی را بوجود آورده اند که به نام اسلام، به مقدسات اسلامی آسیب برساند.
 
وی تصریح کرد: نور دین مبین اسلام، با تفکرات افراطی گروه های تکفیری و در پشت نقاب دین خاموش شدنی نیست.
 
پهلوانی در ادامه اظهار کرد: کانون های فرهنگی هنری به عنوان تشکل های مردم نهاد که در بستر مساجد پایه گذاری شده اند رسالت اصلیشان دفاع از اصول و ارزش ها، ترویج معارف اسلامی و تلاش در راستای پیشبرد اهداف نظام است.
 
وی در پایان از کانون های فرهنگی هنری خواست که ضمن فراهم آوردن زمینه حضور حداکثری مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس، اعضای خود را نیز جهت شرکت فعال در این حرکت جهانی تشویق کنند.
 
گفتنی است؛ دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان هرمزگان با اعلام انزجار از جنایات رژیم جعلی و غاصب صهیونیستی، حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین اعلام می دارد./خبرگزاری شبستان

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید