خبر فوری

آرشیو برچسب: حجت الاسلام احمد پهلوانی

طرح یاریگران زندگی در کانون مساجد هرمزگان برگزار می‌شود

هرمزبان - مدیرستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد هرمزگان گفت: طرح «یاریگران زندگی» با هدف پیشگیری از آسیب اجتماعی اعتیاد در کانون‌های مساجد این استان اجرا می‌شود.

ادامه خبر »

برگزاری آیین بزرگداشت شهید چمران و نکوداشت مقام علمی و اخلاقی پروفسور «دکتر احسان کامرانی» در هرمزگان

هرمزبان:آیین بزرگداشت شهید چمران و نکوداشت مقام علمی و اخلاقی پروفسور «دکتر احسان کامرانی» با حضور روسا و اساتید مطرح حوزه و دانشگاه به همت خبرگزاری شبستان در سالن رودکی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هرمزگان برگزار می شود.

ادامه خبر »

تشریح برنامه های کتابخانه های مساجد هرمزگان در هفته کتاب

هرمزبان:مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد هرمزگان برنامه های کتابخانه های مساجد این استان در هفته کتاب و کتابخوانی را تشریح کرد و گفت: برنامه های متعددی طی این هفته در کانون های مساجد اجرا می شود.

ادامه خبر »

تشریح جزئیات جشن های مردمی « در سایه سار کریمه » در هرمزگان

هرمزبان:دبیر ستاد گرامیداشت دهه کرامت استان هرمزگان از برگزاری جشن های مردمی « در سایه سار کریمه » با حضور خدام آستان مقدس حضرت معصومه(سلام الله علیها) در این استان خبر داد.

ادامه خبر »

کانون های مساجد زمینه حضور فعال مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس را فراهم کنند

هرمزبان:مسئول دبیرخانه کانون های مساجد هرمزگان به اهمیت و نقش راهپیمایی روز جهانی قدس اشاره کرد و گفت: کانون های فرهنگی هنری مساجد زمینه را برای حضور فعال مردم در این حرکت جهانی فراهم کنند.

ادامه خبر »

۱۰۰۰ جلد قرآن بین مساجد استان هرمزگان توزیع شد

هرمزبان: مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد هرمزگان از توزیع یکهزار جلد قرآن در بین مساجد این استان خبر داد و گفت: توزیع این تعداد قرآن در راستای توسعه طرح تلاوت نور صورت گرفته است

ادامه خبر »