خبر فوری

آرشیو برچسب: روز جهانی قدس

امام جمعه قشم: آزادی قدس وظیفه‌ای انسانی است

قشم- هرمزبان – امام جمعه قشم گفت: آزادی قدس شریف یک «وظیفه انسانی و اسلامی» است و با این نگاه، روز قدس «کلید» قیام جهانی بر علیه استکبار و اسم رمز انقلاب جهانی بر علیه صهیونیسم جهانی است. حجت الاسلام میثم تارم روز جمعه در گفت و گو با ایرنا افزود: روز قدس مساله‌ای فراتر از یک موضوع ملی و مختص …

ادامه خبر »

رژیم صهیونیستی به پذیرش کنوانسیون سلاح شیمیایی وادار شود

نماینده دائم ایران در سازمان ملل متحد خواستار اجرای کامل، مؤثر و غیرتبعیض‌آمیز کنوانسیون منع سلاح شیمیایی شد و گفت رژیم صهیونیستی باید برای پیوستن به این کنوانسیون وادار شود. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، مجید تخت‌روانچی در سخنرانی روز پنج‌شنبه خود در شورای امنیت سازمان ملل متحد درباره سلاح‌های شیمیایی در سوریه، افزود: برخوردها و مصوبات مبتنی بر …

ادامه خبر »

ملت ایران حامی فلسطین و پرچمدار مبارزه با رژیم صهیونیستی است

هرمزبان – استاندارهرمزگان گفت: ملت ایران اسلامی حامی فلسطین و پرچمدار مبارزه با رژیم کودک کش و غاصب صهیونیستی و محور مقاومت در برابر این رژیم بوده و پای این آرمان الهی خود ایستاده است. فریدون همتی پنجشنبه شب با ارسال پیامی به رسانه ها اظهارداشت: حمایت از ملت مظلوم فلسطین در مبارزه با رژیم صهیونیستی و رهایی قدس شریف …

ادامه خبر »

شهید سلیمانی به مردم فلسطین درس خودباوری و مقاومت آموخت

هرمزبان – مسوول دفتر فرهنگ و مطالعات پایداری حوزه هنری هرمزگان گفت: شهید حاج قاسم سلیمانی به مردمان سوریه، فلسطین، غزه، یمن و دیگر مسلمانان آزادی‌خواه درس خودباوری و مقاومت در برابر ظلم و سیاهی آموخت. اعظم پشت مشهدی روز پنجشنبه در گفت‎وگو با ایرنا افزود: روز قدس روزی است که انسان‌های آزاده با اتکا به ذات حقیقی خود برای …

ادامه خبر »

استاندار هرمزگان از حضور مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس قدردانی کرد

هرمزبان:جاسم جادری استاندار هرمزگان با صدور پیامی از حضور گسترده، حماسی و دشمن شکن مردم استان در راهپیمایی روز جهانی قدس قدردانی کرد.

ادامه خبر »

استاد دانشگاههای هرمزگان: روز قدس بیانگر اتحاد همه مسلمانان علیه استکبار است

هرمزبان:حجت الاسلام والمسلمین سید محمد علی معصومی  مدرس حوزه علمیه و استاد دانشگاه‌های هرمزگان در حاشیه راهپیمایی روز قدس گفت: روز قدس بیانگر اتحاد همه مسلمانان و نشانه این است که مردم علاقه مند به اسلام هستند.

ادامه خبر »

راهپیمایی روز جهانی قدس در میناب برگزار شد

هرمزبان:مردم ولایت مدار و همیشه در صحنه شهرستان میناب با حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس ، فریاد ضد استکباری سرداده و حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین ابراز داشتند.

ادامه خبر »

مردم کیش خشم و انزجار خود از رژیم غاصب صهیونیست را به نمایش گذاردند

هرمزبان:مردم و مسوولان جزیره کیش اعم ازشیعه و سنی با حضور در راهپیمایی روز قدس ضمن دفاع از حقانیت مردم فلسطین و انزجار از اقدامات رژیم جعلی اسراییل خواستار وحدت و همدلی مردم سراسر جهان در حمایت از مردم مظلوم فلسطین شدند .

ادامه خبر »

مردم هرمزگان با شرکت در راهپیمایی روز قدس حماسه ای بزرگ رقم خواهند زد

هرمزبان:رییس کل دادگستری هرمزگان با اشاره به اهمیت حضور اقشار مختلف مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس، گفت: مردم ولایتمدار هرمزگان امسال نیز با حضور پرشور خود در این راهپیمایی حماسه ای بزرگ رقم خواهند زد.

ادامه خبر »

دعوت جامعه دریایی و بندری هرمزگان برای حضور حماسی ساحل نشینان در روز جهانی قدس

هرمزبان:جامعه دریایی و بندری هرمزگان روز پنجشنبه با صدور بیانیه ای، تمامی اقشار مردم ایران اسلامی به ویژه ساحل نشینان و مردمان ولایتمدار و بیدار هرمزگان را برای همدلی با ملت مظلوم فلسطین و شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس فراخواند.

ادامه خبر »

کانون های مساجد زمینه حضور فعال مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس را فراهم کنند

هرمزبان:مسئول دبیرخانه کانون های مساجد هرمزگان به اهمیت و نقش راهپیمایی روز جهانی قدس اشاره کرد و گفت: کانون های فرهنگی هنری مساجد زمینه را برای حضور فعال مردم در این حرکت جهانی فراهم کنند.

ادامه خبر »