خبر فوری

پیام فرماندار شهرستان ابوموسی به مناسبت روز جهانی قدس

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان به نقل از روابط عمومی فرماندازی شهرستان ابوموسی، متن پیام مهندس رضا پوربابایی بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

روز جهانی قدس، به فرمایش حضرت امام (ره)، روز حیات اسلام است.
روز حیات اسلام و نماد ایستادگی، مقاومت و یکپارچگی جهان اسلام در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و قدس شریف است.
آزادیخواهان جهان، همه ساله با حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس، به فریاد دادخواهی ملت مظلوم فلسطین پاسخ داده و جنایت‌های رژیم جعلی و اشغالگر صهیونیستی را محکوم می‌کنند.

امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا و لزوم رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی در راستای حفظ سلامت مردم، توفیق برگزاری راهپیمایی روز قدس وجود ندارد؛ اما این امر مانع از آن نخواهد شد که ندای ظلم‌ستیزی و آزادیخواهی ملت ایران و سایر ملت‌های آزاده در حمایت از آرمان فلسطین و قدس شریف به گوش جهانیان نرسد.

اینجانب ضمن گرامیداشت روز جهانی قدس و محکومیت جنایت‌های رژیم سفاک و صهیونیستی اسرائیل علیه ملت مظلوم فلسطین، همراه با مردم مومن و روزه‌ دار شهرستان ابوموسی پای صحبت های مقام معظم رهبری (مدظله العالی) می نشینیم تا باری دیگر حمایت خود را از آرمان آزادی قدس شریف به گوش جهانیان برسانیم.

رضا پوربابایی
فرماندار شهرستان ابوموسی

انتهای پیام/

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید