خبر فوری
هرمزبان:گروه سیاست و اقتصاد: امام جمعه بشاگرد با اشاره به ثمره های تقوا گفت: تقوا جنبه پیشگیری و درمانی در زندگی انسان دارد لذا انسان با تقوا با مساعدت پروردگار از هر گرفتاری و اندوهی دور است.

تقوا جنبه پیشگیری و درمانی در زندگی انسان دارد

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان اخبار هرمزگان به نقل از خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از هرمزگان، حجت السلام علی بهروزه، در خطبه های نماز جمعه این هفته بشاگرد، با بیان این که  تقوا سر چشمه رستگاری است،افزود: پیامبر اکرم (ص) فرمودند:«در دنیای پر از مصائب خداوند اهل ایمان را بدون واسطه شفاعت میکند».

بهروزه ضمن اشاره به هفته حقوق  بشر اسلامی و کرامت انسانی، تصریح کرد: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری، انقلاب اسلامی را باید به تمام دنیا صادر کرد و به جای رضایت مشرکان برای ترویج دین اسلام، به دنبال رضای خدا بود.

وی بیان کرد: نهاد های حقوق بشری در راستای منافع شخصی و سود جویی  ابر قدرت ها ساخته شده اند که طبق فرمایشات معظم له «بحث حقوق بشر بهانه ای به منظور به زانو در آوردن مسلمان و و تضعیف دین اسلام است».

امام جمعه بشاگرد با اشاره به تهدیدات لفظی امریکا و کره شمالی اظهار کرد: نکته ای که رهبران کشور های مستقل به آن پی برده اند این است که زبان صحبت با امریکا، مذاکره نیست و زبان قدرت و تهدید  است.

بهروزه گفت: انتظار می رود دولت مردان  با استفاده از تجربات گذشته به دنبال مطالبات رهبری و حقوق مردم باشند و به جای برون گرایی و چشم دوختن به غرب از ظرفیت های داخلی و قدرت نیروی انسانی بهره گیرند.

وی با اشاره به روز خبرنگار خاطر نشان کرد: فعالان خبری در راستای عدالت رسانه ای بین نهاد های دولتی و حاکمیتی تفاوتی قائل نشوند و با سرعت بیشتر و جهادی تر صدای مردم را به گوش مسئولان برسانند.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید