خبر فوری
هرمزبان:گروه سیاست و اقتصاد: امام جمعه شهرستان بستک دوری از گناه، اطاعت از دستورات اسلام و ائمه را لازمه مسلمانی دانست و گفت: اسلام به دنبال مسلمان شناسنامه ای نیست بلکه به دنبال عمل اسلامی می باشد از این رو وظایف انسان در قرآن کریم به عنوان موجودی مسئولیت پذیر مشخص شده است.

اطاعت از دستورات اسلام و ائمه لازمه مسلمانی است

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان اخبار هرمزگان به نقل از خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از هرمزگان، حجت الاسلام و المسلمین یونس قائدی در خطبه های نماز جمعه این هفته، با اشاره به بی تدبیری برخی از مدیران کل در انتصاباتشان افزود: در جمهوری اسلامی ایران نگاهها همه جانبه بوده و به صورت قشری و گروهی عمل نمی شود اما متاسفانه مدتی بر خلاف این روال عمل می شود و این مسئله باعث نارضایتی مردم شده است.

قائدی افزود: افراد دخیل در مسائل  سیاسی مراقب رفتار خود باشند و از اعمال نفوذ در بعضی از ارگان ها دست بردارند والا همانند کف روی آب حذف خواهند شد زیرا در نظام اسلامی مهره چینی بی معناست و مردم ایمان، تخصص ، تعهد به نظام اسلامی و ولایت فقیه را اصل می دانند.

امام جمعه شهرستان بستک با اشاره به طرح جدید آمریکایی ها برای بازدید از مراکز نظامی ایران را بهانه ای برای خروج از برجام دانست و تاکید کرد: غرب به دنبال طرح و بهانه های بدون هزینه هستند که دولتمردان جمهوری اسلامی باید قاطعانه جلوی آمریکایی ها بایستند و اجازه این سخنان را به آنها ندهند.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید