خبر فوری
هرمزبان:گروه دانشگاه: مرکز آموزش مجازی دانشگاهیان نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها اقدام به برگزاری کلاس «نویسندگی خلاق» با تدریس حسین سروقامت کرده است.

کلاس آموزشی نویسندگی خلاق برگزار می‌شود

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان اخبار هرمزگان به نقل از خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) مرکز آموزش مجازی دانشگاهیان نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها اقدام به برگزاری کلاس «نویسندگی خلاق» کرده است. مدرس این دوره حسین سروقامت، مدیر فرهنگی نهاد رهبری است.

در این دوره به موضوعاتی نظیر تعریف نویسندگی، تعریف خلاقیت، تعریف نویسندگی خلاق، الزامات نویسندگی، اقتضائات نویسندگی خلاق پرداخته خواهد شد. از ویژگی‌های این درس، ارائه به صورت  آنلاین است که تعاملی بودن درس را فراهم کرده است.

علاقه‌مندان به این درس می‌توانند روز دوشنبه 9 مردادماه 96 ساعت 11 با مراجعه به سایت مرکز آموزش مجازی دانشگاهیان به آدرس ec.nahad.ir این درس را به صورت آنلاین بگذرانند.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید