خبر فوری
هرمزبان:گروه اجتماعی: امام‌ جمعه اهل‌سنت بندر چارک، گفت: حاجیان ایرانی پیام وحدت و انسجام و برادری را به سایر مسلمانان جهان مخابره می‌کنند و خدا را شکر می‌کنیم که حج امسال نیز مانند سالیان گذشته عزتمندانه و با اقتدار برگزار می‌شود.

حجاج ایرانی پیام وحدت و برادری را به مسلمانان جهان مخابره می‌کنند

شیخ مسعود راهبر، امام‌جمعه اهل‌سنت بندر چارک در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از هرمزگان،با بیان اینکه عده‌ای سکولار و مغرز کمپین «نه به حج» در کشور راه انداخته اند گفت: حج بهانه است و آنها در واقع با اسلام عناد و دشمنی دارند.

شیخ راهبر با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب و مسئولان عالی نظام همواره تاکید کرده‌اند حج باید برقرار باشد، گفت: این جریان تلاش می‌کند با اسلام مبارزه کند و بعید نیست اگر چند صباحی بعد کمپین «نه به روزه و نه به زکات و نه …» راه بی‌اندازند.

وی افزود: حاجیان ایرانی پیام وحدت و انسجام و برادری را به سایر مسلمانان جهان مخابره می‌کنند و خدا را شکر می‌کنیم که حج امسال نیز مانند سالیان گذشته عزتمندانه و با اقتدار برگزار می‌شود.

امام‌جمعه اهل‌سنت بندرچارک با بیان اینکه در هفته گذشته جهان اسلام درد عظیمی را متحمل شد، گفت: هفته گذشته نماز جمعه در مسجد الاقصی خوانده نشد و مزدوران و غاصبان فلسطین که با اسلام و مسلمین عناد دارند، نگذاشتند مردمی که برای اقامه نماز جمعه آمده بودند در مسجد نماز بخوانند.

وی با بیان اینکه این مسئله درد بزرگی است و وظیفه ما را در قبال مردم فلسطین دو چندان می‌کند، خاطرنشان کرد: امروز اگر راه باز بود باید علیه یهود، صهیونیست و کسانی که قبله اول مسلمانان را از ما گرفتند، جهاد می‌کردیم.

شیخ راهبر با اشاره به ظلم عظیمی که به مردم فلسطین روا شده است، گفت: امروز هتاکی رژیم صهیونیستی به حدی رسیده که درها را می‌بندند و نماز را تعطیل می‌کنند و این خیلی جای درد و زجر دارد.

وی با بیان اینکه بعد از مکه و مدینه مقدس‌ترین مکان مسلمانان مسجد الاقصی است، گفت: امیدواریم خداوند زوال و نابودی رژیم صهیونیستی را نزدیک کند و و لعنت الهی شامل حال آنها شود، منفور شوند و به زودی شاهد باشیم در قلب امت اسلامی کشوری به نام اسرائیل وجود نداشته باشد.

امام‌جمعه اهل‌سنت بندر چارک با بیان اینکه اسرائیل سال‌ها است که جوانان مسلمان را شهید می‌کند و به زن و کودک رحم نمی‌کند، گفت: تفرقه و اختلاف بین حکام جهان اسلام فرصتی برای هتاکی‌های اسرائیل شده است.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید