خبر فوری
هرمزبان:گروه فرهنگی: ویژه برنامه «یاران آفتاب» از سری برنامه های «دهمین دوره جشن های مردمی زیر سایه خورشید» با حضور کاروان خدام رضوی در امامزاده سید مظفر(ع) بندرعباس برگزار شد.

ویژه برنامه«یاران آفتاب» در امامزاده سید مظفر(ع) بندرعباس برگزارشد

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان اخبار هرمزگان به نقل از خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از هرمزگان، کاروان 12 نفره خدام رضوی متشکل از سه روحانی و 9 نفر خادم در قالب سه گروه پیش از ظهر امروز با استقبال علما، مسئولان و جمعی از اقشار مختلف مردم وارد فرودگاه بین المللی بندرعباس شدند.

خادمین الرضا(ع) که با خود پرچم متبرک صحن و سرای مولایمان ثامن الحجج علی بن موسی الرضا(ع) را به همراه داشتند، در بدو ورود به شهر ساحلی بندرعباس، وارد حرم مطهر امامزاده سید مظفر(ع) شدند.

سخنرانی حجت الاسلام عباس عزیزی از کارشناسان آستان قدس رضوی در رابطه با دهه کرامت و کرامات امام رضا(ع)، مداحی علی دیبا از مداحان حرم امام هشتم، مولودی خوانی ذبیح الله محبی از مداحان استان هرمزگان، بخش هایی از این برنامه بود.

قرائت صلوات خاصه حضرت رضا(ع)، توزیع نذورات آستان قدس رضوی شامل نمک و نبات و زیارت پرچم متبرک بارگاه ملکوتی علی بن موسی الرضا(ع) از دیگر بخش های این برنامه معنوی بود.

ویژه برنامه «دلدادگان رضا(ع)» به منظور غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدا ی گمنام بندرعباس، جشن «بزم نور» مسجد امام باقر(ع) کوی نیایش، جشن «بزم نور» مسجد سلمان فارسی محله اسلام آباد از دیگر برنامه های جشن مردمی زیر سایه خورشید است.

برگزاری مراسم استقبال کاروان عشق در دو راهی لیردف، جشن «بزم نور» در مسجد جامع شهر جاسک و ویژه برنامه «تکریم خدمتگزارن» در دفتر امام جمعه جاسک از دیگر برنامه های امروز جشن های مردمی زیر سایه خورشید با حضور یکی از گروه های خادمین الرضا(ع) در شرق استان هرمزگان است.

این کاروان تا 13 مرداد در استان هرمزگان حضور دارد و با سفر به شهرها، بخش ها و روستاهای مختلف استان هرمزگان ضمن دیدار با مردم و فراهم کردن زمینه زیارت از راه دور، برنامه های متنوع فرهنگی، اجتماعی، محرومیت زدایی و … اجرا می کنند.

امسال برای دهمین سال همزمان با دهه کرامت، با حضور خادمین رضوی، جشن های مردمی « زیر سایه خورشید» با هدف ایجاد نشاط معنوی در اقصی نقاط ایران اسلامی و 36 کشور جهان با شکوه هرچه تمامتر برگزار می شود.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید