راه‌اندازی سامانه هوشمند نشت‌یابی در شرکت گاز هرمزگان

‌‌به گزارش پایگاه خبری هرمزبان اخبار هرمزگان به نقل از ایسنا، ‌مهدی جعفری اظهار کرد: سیستم نشت‌یابی آنلاین در شرکت گاز هرمزگان راه‌اندازی شد و شناسایی و نشت‌یابی در حداقل زمان و گزارش دهی نشت گاز از ۲۴ ساعت به کنترل لحظه‌ای از مزایای این سیستم است.

وی عملکرد لحظه‌ای کارکنان نشت‌یاب، صرفه‌جویی در هزینه‌های تردد و کاهش ۷۰ درصدی حوادث ناشی از نشت گاز را از دیگر مزایای این طرح عنوان کرد.

جعفری با بیان اینکه برای نصب و راه‌اندازی این سیستم ۲۳۰ میلیون تومان هزینه شده است، افزود: با نصب سیستم ردیاب روی دستگاه‌های نشت‌یابی و نصب نرم‌افزارهای مربوطه بر روی تلفن همراه نشت‌یابان می‌توانند محل نشت گاز را از طریق GPS تشخیص دهند.

وی اضافه کرد: نشت‌یاب‌ها همه اطلاعات از قبیل نشت‌های هوایی و زمینی، موارد ناایمن، درجه نشت‌های مشخص‌شده، نوع، سایز و فشار شبکه از طریق سخت‌افزار از روی دستگاه نشت‌یاب را با فیلم و عکس به تلفن همراه ارسال و سپس به‌صورت آنلاین در اختیار مدیر سیستم قرار می‌دهند.

گفتنی است هرمزگان پس از اصفهان دومین استانی است که این سیستم را نصب‌ کرده است.

انتهای پیام

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید