خبر فوری

هرگونه فعالیت مشکوک گروه هارا به دستگاههای امنیتی اطلاع دهید

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان اخبار هرمزگان به نقل از خبرنگار مهر سرهنگ محمد رستمی صبح پنجشنبه در نشست خبری با خبرنگاران گفت: امنیت یک مقوله چند وجهی است که برای ایجاد آن در جامعه نیازمند به مشارکت همه جانبه آحاد مردم ونهادها  هستیم.

رستمی گفت: اگر بخواهیم یک امنیت پایدار در اجتماع وجامعه خود داشته باشیم حتما با تجمیع تفکرات در یکجا برای انجام کارهای کارشناسی شده در بر خورد با نا امن کننده های اجتماع  اقدام خواهد شد.

فرمانده انتظامی شهرستان میناب با اشاره به نقش پر رنگ رسانه ها و خبرنگاران در مسیر شناسایی ها و همکاری با دستگاههای امنیتی بیان داشت: خبرنگاران با داشتن بانک های اطلاعاتی و قرار گرفتن در بین مردم در شناسایی افراد و گروها می توانند نقش موثرتری برای همکاری با دستگاههای انتظامی و امنیتی  داشته باشند.

رستمی از جایگاه و رسالت خبرنگاران و اصحاب رسانه گفت و خاطرنشان کرد: مورد نقد قرار گرفتن دستگاهها و مسئولان می تواند در مسیر صحیح انجام کارها  کمک کند چرا که اگر نقد نسبت به فعالیت و نحوه انجام کارها صورت نگیرد نمی توان به اشتباهات خود پی برد.

فرمانده انتظامی شهرستان میناب خبرنگاران شهرستان رابه عنوان همکاران اطلاعاتی خود یاد کرد و عنوان داشت: با توجه به فضایی که امروزه در جامعه حکم فرما است اصحاب رسانه در کنار نیروهای انتظامی علاوه بر ایجاد فرهنگ سازی برای کاهش جرم و مقابله با آن در میان عموم مردم و با هم فکری یک دیگر مسیری امن را برای مردم ایجا خواهند کرد.

رستمی یادآور شد: با توجه به اینکه از زمان فعالیت کاری بنده زمان زیادی نگذشته، تلاش می شود که این جلسات بیشتر شود و همه اخبار که قابلیت نشر در رسانه را دارد در اولین فرصت در اختیار خبرنگاران قرار گیرد تا با اطلاع رسانی به موقع  مردم را از وضعیت فعالیت این مرکز باخبر کرد و انتظار می رود که مردم نیز در این مسیر نهایت همکاری را با نیروهای انتظامی شهرستان داشته باشند.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید