اولویت بندی طرح‌های ملی نیمه تمام ورزشی هرمزگان برای تکمیل

‌به گزارش پایگاه خبری هرمزبان اخبار هرمزگان به نقل از ایسنا، ‌معاون فنی شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور در دومین جلسه امسال شورای فنی هرمزگان گفت: تا پایان سال مالی ۹۶ مرحله اول ورزشگاه ۱۰ هزار نفری میناب و سالن ورزشی قشم در هرمزگان به بهربرداری می‌رسد.

محمد عباسی با بیان اینکه مرحله نخست ورزشگاه میناب زمین چمن، رختکن و پیست دومیدانی است، اظهار کرد: ساخت ورزشگاه میناب با صرف هزینه دو میلیارد تومان از سال ۹۱ آغاز شده و اکنون ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و سالن ورزشی قشم نیز با صرف یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان هزینه از سال ۹۱ به پنجاه درصد پیشرفت فیزیکی رسیده است.

وی تصریح کرد: شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور ۶ طرح ملی ورزشی در هرمزگان در دست ساخت دارد که ساخت این طرح‌ها از سال ۹۲ متوقف شده بود.

عباسی افزود: سالن ویژه دومیدانی بندرعباس و ورزشگاه فوتبال شهر قشم نیز پس از تکمیل طرح‌های امسال در اولویت ساخت قرار می‌گیرند.

وی اظهار کرد: سالن ورزشی شش هزار نفری بندرعباس، سالن ویژه جانبازان و معلولین بندر عباس نیز از دیگر طرح‌های ملی ورزشی در هرمزگان است که پیشرفت زیر ۵ درصد دارند و اکنون ساخت آن‌ها متوقف شده است.

همچنین استاندار هرمزگان در این جلسه گفت: استان هرمزگان به علت مهاجر پذیری و کمتر توسعه یافتگی باید در اولویت تخصیص اعتبار و توسعه فضاهای ورزشی قرار گیرد.

جاسم جادری افزود: توسعه زیرساخت‌های ورزشی می‌تواند به کاهش آسیب‌های اجتماعی در استان کمک کند.

همچنین رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی هرمزگان نیز در این جلسه گفت: شورای فنی در استان موظف به نظارت بر طرح‌های عمرانی در حال ساخت و بهره برداری در استان است و کارشناسان فنی ۹۷ طرح ورزشی استانی و ملی در حال ساخت در استان را بررسی و نواقص این طرح‌ها را مشخص کرده اند.

صالح دریانورد افزود: در این جلسه همچنین ضوابط و مقرارت اجرای امانی طرح‌های دولتی تبیین و بر کاهش اجرای امانی طرح‌ها تاکید شد.

وی در پایان گفت: در روش امانی بخشی از طرح‌ها بدون مشارکت بخش خصوصی و برگزاری مزایده و مناقصه مستقیما از سوی خود دستگاه دولتی اجرا می‌شود.

انتهای پیام

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید