خبر فوری

بهترین راه تکمیل پروژه های نیمه تمام واگذاری آنها به بخش خصوصی است

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان اخبار هرمزگان به نقل از خبرنگار ایرنا، جاسم جادری شامگاه چهارشنبه در نشست شورای فنی هرمزگان اظهار داشت:دولت بر بهره مندی از توانایی های بخش خصوصی برای اجرای پروژه های عمرانی تاکید دارد.
وی ادامه داد: انتظار ما از دستگاه های دولتی واگذاری پروژه های عمرانی خود به بخش خصوصی است تا با کیفیت و بهره وری بهتری انجام شود.
استاندار هرمزگان اظهارداشت: کمک به بخش خصوصی موجب کمک به دولت و پیشرفت کشور خواهد شد و باید راه را برای بخش خصوصی هموار کنیم.
جادری یاد آور شد: عصاره خدمات دولت در پروژه های عمرانی نمود دارد و در راستای اقتصاد مقاومتی باید افزایش بهره وری، مدیریت منابع، کیفیت و مقاوم سازی در اجرای پروژه ها مورد توجه قرار گیرد.
وی تاکید کرد: ظرفیت های زیرساختی خوبی در هرمزگان وجود دارد و از کارهای عمرانی باید همه آحاد مردم بهره مند شوند.
استاندار هرمزگان همچنین خواستار توجه ویژه به مناطق محروم و کمتر برخوردار در اجرای طرح های عمرانی شد.
دراطلاعات منتشر شده سازمان برنامه وبودجه هرمزگان آمده است582میلیارد تومان پروژه نیمه تمام نیز بعنوان تعهدات باقی مانده از سالهای قبل دراین استان وجود دارد که بخشی از اعتبارات عمرانی به آنها اختصاص می یابد.
7198/6048
خبرنگار: فاطمه حسینی انتشاردهنده: خلیل تنیده

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید