خبر فوری

6 طرح ملی ورزشی در هرمزگان در دست اجراست

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان اخبار هرمزگان به نقل از ایرنا، محمد عباسی چهارشنبه شب در نشست شورای فنی هرمزگان که با حضور استاندار و جمعی دیگر از مسئولان برگزار شد، افزود: این طرح ها شامل ورزشگاه 10 هزار نفری میناب، سالن ورزشی قشم، سالن ویژه دوومیدانی بندرعباس، ورزشگاه فوتبال قشم، سالن ورزشی 6 هزار نفری و سالن ویژه جانبازان و معلولان بندرعباس است.
وی بیان کرد: عملیات احداث ورزشگاه میناب با هزینه 2 میلیارد تومان از سال 91 آغاز شد و اکنون 20 درصد پیشرفت فیزیکی دارد که براساس برنامه، این پروژه تا پایان سال مالی 96 به بهره برداری می رسد.
وی خاطرنشان کرد: احداث سالن ورزشی قشم نیز از سال 91 و با اعتبار یک میلیارد و 600 میلیون تومان آغاز شد و اکنون 50 درصد پیشرفت فیزیکی دارد که این پروژه نیز تا پایان سال مالی 96 بهره برداری می شود.
این مسئول تصریح کرد: سالن ویژه دوومیدانی بندرعباس و ورزشگاه فوتبال شهر قشم نیز پس از تکمیل طرح‌های امسال در اولویت ساخت قرار می‌گیرد.
وی گفت: سالن ورزشی 6 هزار نفری بندرعباس و سالن ویژه جانبازان و معلولان بندرعباس نیز از دیگر طرح‌های ملی ورزشی در هرمزگان است که کمتر از پنج درصد پیشرفت فیزیکی داشته و در اولویت برنامه های شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور در هرمزگان قرار دارد.
رئیس سازمان برنامه و بودجه هرمزگان نیز در این جلسه با تاکید بر تخصیص اعتبارات لازم برای توسعه فضاهای ورزشی استان، گفت: توسعه زیرساخت‌های ورزشی می‌تواند به کاهش آسیب‌های اجتماعی در استان کمک کند.
صالح دریانورد بیان داشت: شورای فنی موظف به نظارت بر طرح‌های عمرانی در حال ساخت و بهره برداری در استان است و کارشناسان فنی 97 طرح ورزشی استانی و ملی درحال ساخت در هرمزگان را بررسی و نواقص این طرح‌ها را مشخص کرده اند.
بیش از 50 سالن ورزشی، خوابگاه، زمین چمن و استخر شنا در چهار سال خدمت دولت تدبیر و امید در هرمزگان بهره برداری شده و بیش از 50 پروژه ورزشی نیز از محل اعتبارات ملی، وزارت نفت و تملک دارایی های استان در 13 شهرستان هرمزگان در حال احداث است.
تفاهم نامه احداث 30 سالن ورزشی و چمن مصنوعی با پیگیری استانداری هرمزگان و 20 سالن و زمین با تلاش نمایندگان هرمزگان در مجلس امضا شده است.
7198/6048
خبرنگار: فاطمه حسینی انتشاردهنده: دریس

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید