خبر فوری

بیمارستان جدیدجاسک افتتاح می شود/لزوم تجهیز کلینیک های ویژه تخصصی

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان اخبار هرمزگان به نقل از خبرنگار مهر، سید حسین داودی ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران بیان داشت: یکی از تأکید های مقام معظم رهبری، توسعه سواحل مکران است که توسعه بهداشت و درمان هم قطعاً جزئی از همین توسعه است و پیرو فرمایش ایشان، دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان آمادگی کامل جهت ارتقاء سطح سلامت در منطقه را دارد.

وی افزود: در زمینه توسعه بخش بهداشتی و درمانی منطقه جاسک و سواحل مکران پژوهش و مطالعاتی را انجام داده و نظارت تخصصی را به جایگاههای سیاست گذاری کلان استانی ارائه کرده ایم.

دکتر داودی تصریح کرد: از برنامه هایی که به دنبال آن بودیم و خوشبختانه به نتیجه خوبی هم رسیدیم، توسعه بیمارستان جاسک بود که با توجه به افزایش جمعیتی که در منطقه انتظار می رفت اتفاق بیفتد، محقق شد و ۳۲ تخت به بیمارستان اضافه شد.

این مقام مسئول از پیشرفت ۹۸ درصدی بیمارستان جاسک خبر داد و گفت: هم اکنون بیمارستان جاسک در حال تجهیز است و مردم این منطقه و سواحل مکران به یاری خداوند به زودی از خدمات تخصصی بهره مند می شوند.

داودی به اجرای موفق طرح تحول نظام سلامت در کشور اشاره کرد و افزود: هدفی که اجرای این طرح دنبال می کند و خوشبختانه همه به آن اذعان دارند، رضایت مردم بود که حاصل شد و امیدواریم ادامه طرح بزرگ و ملی تحول نظام سلامت، منشاء خیر همیشگی را همواره برای ایران اسلامی به همراه داشته باشد.

وی افزود: بیمارستان جدید جاسک شامل بخش های :CCU  ICU ،۳ اتاق عمل، دندانپزشکی، کلینیک فوق تخصصی و تخصصی، اورژانس، بخش های بستری، آزمایشگاه، رادیوگرافی و سونوگرافی در متراژ ۳ هزار متر مربع می باشد و با ۳۲ تخت به مردم منطقه مکران خدمات ارائه می دهد.

کلینیک های ویژه تخصصی باید در اولویت اول خدمات رسانی به مردم تجهیز و آغاز به کار کنند

رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان از افتتاح کلینیک های ویژه تخصصی در مناطق شرق، غرب و مرکزی استان خبر داد.

وی تصریح کرد: سرعت، دقت و هزینه مناسب گزینه هایی هستند که باید به آنها توجه شود و در روزهای آتی مجدداً مراحل پیشرفت و اتمام این پروژه ها توسط مسئولین فنی و نظارتی دانشگاه مورد بررسی قرار خواهند گرفت.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید