جمعیت علمی – آموزشی مهرپویان در رودان آغاز بکار کرد

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان اخبار هرمزگان به نقل از یکشنبه ایرنا’ نادر صفایی دهبارز افزود: فعالیت جمعیت علمی – آموزشی مهرپویان با هدف ارتقای سطح علمی و آموزشی و توانمندسازی دانش آموزان با استعداد و محروم از امکانات آموزشی مقاطع ابتدایی تا متوسطه دوره دوم مناطق روستایی، در شهرستان رودان کلید خورد.
وی اضافه کرد: این جمعیت با تلاش و همت والای 25 نفر از جوانان رودانی (دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشگاهی) با هدف محرومیت زدایی از سیمای مدارس روستایی، شناسایی و پرورش استعدادهای بالقوه دانش آموزان در این شهرستان شکل گرفته و فعالیت خود را آغاز کرده است.
صفایی دهبارز بهسازی، مرمت و آماده سازی مدارس، برگزاری کلاس های تقویتی، ایجاد کارگاه های مشاوره و برنامه ریزی درسی، برگزاری دوره های آموزش خانواده، برگزاری دوره های کتابخوانی و اردوهای علمی – آموزشی و دوره های مختلف فرهنگی را بخشی از اهداف و فعالیت های این جمعیت برشمرد.
وی برگزاری رقابت های علمی، تجهیز کتابخانه‌ها و کلاس های درسی مدارس روستایی، بورسیه تحصیلی دانش آموزان با استعداد و سخت کوش و اهداء وسایل کمک آموزشی به دانش آموزان را از دیگر اهداف و برنامه های این گروه جهادی عنوان کرد.
صفایی دهبارز با بیان اینکه فعالیت این جمعیت از 25 تیرماه آغاز شده است، خاطر نشان کرد: تا پایان شهریورماه، 10 مدرسه ابتدایی در مناطق روستایی شهرستان بهسازی، مرمت و آماده سازی می شود.
این مسئول انجام فعالیت های آموزشی، فرهنگی و هنری و برگزاری کارگاه های مشاوره و برنامه ریزی درسی را بخشی از اهداف و برنامه های این جمعیت در مدارس مقاطع متوسطه دوره اول و دوم برشمرد.
صفایی دهبارز با بیان اینکه هزینه های انجام فعالیت های این جمعیت از سوی خیرین و اعضای جمعیت تامین می شود، خاطر نشان کرد: جمعیت علمی – آموزشی مهرپویان از افراد توانمند در زمینه های تدریس، آموزش و مشاوره دعوت به همکاری می نماید.
60487196
خبرنگار: طیبه رحیمی

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید