خبر فوری
هرمزبان:گروه اجتماعی: امام جمعه عنبرآباد گفت: آتش به اختیاری که مقام معظم رهبری فرمودند یعنی یعنی مواظب باشیم دشمن با تهاجم فرهنگی به سراغ جوانان نرود، آتش به اختیار یعنی همه مسئولان پا در رکاب باشند.

آتش به اختیار یعنی همه مسئولان پا در رکاب باشند

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان اخبار هرمزگان به نقل از خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کرمان، حجت‌الاسلام رضا سالاری، امام جمعه عنبرآباد امروز یکشنبه، 1 مرداد جلسه شورای اداری مشترک شهرستان‌های جیرفت و عنبرآباد با بیان اینکه ائمه جمعه فرماندهان فرهنگی هر شهر و روستاها هستند و نماز جمعه مانند یک مدال بر سینه آنهاست، گفت: دشمن ما را تحریم کرده اما تهدید نمی‌تواند کند.وی با توجه به صحبت‌های اخیر مقام معظم رهبری و لفظ کلمه آتش به اختیار افزود: آتش به اختیاری که مقام معظم رهبری فرمودند یعنی یعنی مواظب باشیم دشمن با تهاجم فرهنگی به سراغ جوانان نرود، آتش به اختیار یعنی همه مسئولان پا در رکاب باشند.حجت‌الاسلام سالاری بیان کرد: آتش به اختیار یعنی تکیه به کلام خدا در مورد اجرای فریضه واجب امر به معروف و نهی از منکر که بعد از 38 سال از غربت بیرون آمده و با تصویب مجلس به دولت ابلاغ شد که اگر این واجب الهی در جامعه گسترش پیدا کند بسیاری از مشکلات فرهنگی رفع خواهد شد.وی عنوان کرد: کار در مورد مسائل فرهنگی وظیفه همه ما است و به‌عنوان سرباز ولایت و رهبری باید برای انجام وظیفه همیشه آماده باشیم.امام جمعه عنبرآباد به غربت شهدای گمنام اشاره و تأکید کرد: سه سال است در این شهرستان شهدای گمنام تدفین شدند اما هنوز بارگاهی در شأن آنها ساخته نشده است.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید