خبر فوری
هرمزبان:کانون خبرنگاران نبأ: طرح قرآنی کشوری «لبیک یا امام» در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری مبنی بر تربیت 10 میلیون حافظ قرآن کریم در رشته حفظ غیرحضوری قرآن به همت موسسه موقوفه مکتب‌القرآن ثارالله واقع در مجتمع بصیرت برگزار خواهد شد.

برگزاری طرح قرآنی کشوری در رشته حفظ غیرحضوری

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان اخبار هرمزگان به نقل از کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ، طرح قرآنی کشوری «لبیک یا امام» در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری مبنی بر تربیت 10 میلیون حافظ قرآن کریم در رشته حفظ غیرحضوری قرآن همراه با اعطای مدرک ملی و معتبر از سوی سازمان اوقاف و امور خیریه و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به همت موسسه موقوفه مکتب‌القرآن ثارالله واقع در مجتمع بصیرت برگزار خواهد شد.
در این طرح از اساتید و کارشناسان نخبه کشوری دعوت به عمل آمده است لذا علاقمندان می‌توانند جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر با شماره های 77304233_77005054 تماس حاصل کنند. 
محمد ایمانی‌مهر

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید