خبر فوری

۲ هزار و ۴۰۳ خانواده در مراکز فرهنگیان قزوین اسکان یافتند

سالار قاسمی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهارداشت: با آغاز اسکان فرهنگیان در استان قزوین در فصل تابستان امسال تاکنون ۲ هزار و ۴۰۳ خانوار در مراکز اسکان پذیرش شده اند.

وی اضافه کرد: از ۳ لغایت ۳۱ تیرماه تعداد ۲ هزار و ۱۹۳ خانوار فرهنگی و ۲۱۰ خانوار غیر فرهنگی از مراکز اسکان استفاده کرده اند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین یادآورشد: در این مدت ۷ هزار و ۸۹۳ نفر فرهنگی و ۷۵۶ نفر غیرفرهنگی درمجموع ۸ هزار و ۶۴۹ نفر در مراکز اسکان اقامت داشته اند.

قاسمی تصریح کرد: در این ایام ۱۷ هزار و ۲۹۸ نفر روز شامل ۱۵ هزار و ۷۸۶ نفر روز فرهنگی و یک هزار و ۵۱۲ نفر روز غیر فرهنگی در استان قزوین اقامت داشتند.

وی بیان کرد: در مراکز آموزشی و رفاهی فرهنگیان(خانه معلم) نیز از مجموع آمار اسکان، ۵۴۱ خانوار به تعداد یک هزار و ۹۴۸ نفر اسکان داده شده اند.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید