خبر فوری
هرمزبان:

امین زاده: دستگاههای اجرایی استانی اگر قادر به حل مشکل نباشند در هیات دولت بررسی می شود

دستیار ویژه رئیس جمهوری در امورحقوق شهروندی گفت: مشکلات امور شهروندی استانها با توجه به وظایف و اختیار دستگاه ها به صورت استانی و با راه حل های منطقه ای و بومی هر استان حل می شود.

به گزارش ایرنا الهام امین زاده شامگاه شنبه در بندرعباس اظهار داشت: هر استان دارای مسائل و مشکلات خاص خود است که به صورت معمول نهادهای اجرایی اختیار و توان لازم را برای رفع آنها دارند در صورتی که دستگاههای استانی قادر به رفع آن نباشند در هیات دولت بررسی می شود.

وی تصریح کرد: هر استان دارای ویژگی خاصی است که در این سفر سعی می شود ویژگی و خصیصه خاص هرمزگان شناسایی و این استان به همان خصیصه ممتاز به همه ایران معرفی شود.

امین زاده همچنین گفت: مسائل و ابتکارهای صورت گرفته در حوزه حقوق شهروندی هرمزگان روز یکشنبه درنشست ستاد صیانت از حقوق شهروندی مورد بررسی و ارزیابی صورت می گیرد.

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان اخبار هرمزگان به نقل از ایرنا، شرکت در نشست ستاد صیانت از حقوق شهروندی و دیدار با نماینده ولی فقیه در هرمزگان از برنامه های سفر دستیار ویژه رئیس جمهوری در حقوق شهروندی به هرمزگان است.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید