استکبار با ایجاد اختلاف میان مسلمانان به دنبال تضعیف قدرت کشورهای اسلامی است

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان اخبار هرمزگان به نقل از خبرنگار ایرنا، آیت الله غلامعلی نعیم آبادی در خطبه های این هفته نماز جمعه بندرعباس اظهار داشت: در طول تاریخ بخصوص از زمانی که کشورهای اسلامی صاحب قدرت ویژه‌ای شده‌اند، جریان استکبار برای جلوگیری از رشد کشورهای اسلامی و ملت‌های مسلمان، همواره جنگ‌های نیابتی به راه انداخته و کشورهای اسلامی را به جان یکدیگر انداخته است تا قدرت کشورهای اسلامی را تضعیف کند.
وی با اشاره به آزادسازی موصل و اهمیت این مساله بیان داشت: از آنجایی که موصل مرکز نفت عراق است، اسکتبار تلاش ویژه ای برای حضور در آنجا دارد و از سویی دیگر می تواند با نفوذ در این منطقه به خوبی ایجاد اختلاف کند و از این شرایط بهره ببرد.
امام جمعه بندرعباس تصریح کرد: پیروزی در موصل هم آینده عراق را از نظر وحدت و یکپارچگی حفظ کرد و هم توطئه دشمن را برملا ساخت.
آیت الله نعیم آبادی در بخش دیگری از صحبتهای خود با اشاره به در پیش بودن میلاد حضرت معصومه (س) و روز دختر، گفت: والدین باید از فرزندان خود به ویژه دختران که از روحیه حساسی برخوردارند به خوبی مراقبت کنند و در این راستا آگاهی های دینی و اجتماعی لازم را به دختران منتقل کنند.
وی در خطبه های این هفته نماز جمعه بندرعباس به اهمیت شرکت در نماز جمعه اشاره کرد و بیان داشت: رهبر انقلاب در رساله خویش می فرمایند که سنگرهای نماز جمعه را خلوت نکنید که این خود نشان دهنده اهمیت نماز جمعه است زیرا که خلوت ساختن سنگرها موجب شادی دشمنان می شود.
7198/6048
خبرنگار: فاطمه حسینی* انتشاردهنده: عباسعلی نقی یان

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید