خبر فوری

شرکت 63 داوطلب در هفتمین دوره انتخابات نظام پزشکی هرمزگان

دکتر فاطمه نوروزیان جمعه به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این انتخابات در دو حوزه بندرعباس و میناب برای انتخاب 28 نفر برگزار شده است.
وی با بیان اینکه این انتخابات به صورت حضوری و الکترونیکی در حال برگزاری است، افزود: پنج صندوق سیار نیز برای این انتخابات در نظر گرفته شده است.
دکتر نوروزیان تصریح کرد: انتخابات نظام پزشکی در 6 گروه جامعه پزشکان، داروسازان، دندان پزشکان، مامایی ها، علوم آزمایشگاهی و لیسانس‌های پروانه دار شامل بینایی سنجی، شنوایی سنجی، گفتار درمانی و تغذیه برگزار شده است.
مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان خاطرنشان کرد: این انتخابات تا ساعت 20 امروز ادامه دارد و نتایج فردا مشخص می‌شود.
7198/6048
خبرنگار: فاطمه حسینی انتشاردهنده: خلیل تنیده

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید