دیدار امید حاجیلی با طرفدارانش/ طنین حاجیلیتو در قشم می‌پیچد

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان اخبار هرمزگان به نقل از خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، امید حاجیلی خواننده موسیقی پاپ در جدیدترین سری فعالیت‌های خود در پنجمین شب از مرداد ماه روی صحنه می‌رود.

حاجیلی در این برنامه با گلچینی از قطعه‌های آلبوم “حاجیلیتو” و همچنین تعدادی از قطعه‌های پرطرفدارش از جمله “باغ مولوی” روی صحنه می‌رود.

دیدار امید حاجیلی با طرفدارانش/ طنین حاجیلیتو در قشم می‌پیچد
همچنین “تردست”، ” بیا بریم بوم” و ” پریزاد” از دیگر تک قطعه‌های پرطرفدار این خواننده موسیقی پاپ است.

 

حاجیلی علاوه بر خوانندگی، آهنگسازی و نوازندگی هم انجام می‌دهد به گونه‌ای که بسیاری از اهالی موسیقی قبل از اینکه او را خواننده بدانند، او را به عنوان نوازنده ساز ترمپت می‌شناسند.

” باغ مولوی” یکی از آثار پرطرفدار و خاطره انگیز این خواننده موسیقی پاپ است که او در هر کنسرت، درخواست بسیاری را از سوی مخاطبانش برای اجرای این قطعه دریافت می‌کند.

 

دیدار امید حاجیلی با طرفدارانش/ طنین حاجیلیتو در قشم می‌پیچد
امید حاجیلی ۵ مرداد ساعت ۲۳:۵۹ در سالن نمایشگاه بین المللی جزیره قشم به اجرای برنامه می‌پردازد.

گزارش از بهاره کنجکاوفرد

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید