نمایندگان هرمزگان مصصم به رفع مشکلات مردم قشم هستند/ اگر لازم باشد نسبت به عملکرد دولت انتقاد خواهیم کرد

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان اخبار هرمزگان به نقل از خبرگزاری فارس از قشم، حسین هاشمی تختی عصر امروز در جمع مردم روستای دولاب ضمن تسلیت به‌مناسبت شهادت امام جعفر صادق(ع)، هدف از این بازدیدها را اطلاع و رفع مشکلات مردم در جزیره قشم اعلام و اظهار داشت: مشکلات آب، برق و مسکن، عمده مشکل مردم در غرب جزیره است که به‌صورت جدی به‌دنبال رفع آن هستیم.

وی با اشاره به تشییع هشت شهید گمنام دفاع مقدس در این شهرستان، افزود: مجاهدت و جان‌فشانی شهدا امنیت، آرامش و آسایش جامعه را رقم زده و مسؤولان باید برای رفع مشکلات مردم گام برداشته و ادامه‌دهنده راه شهدا باشند.

رئیس مجمع نمایندگان هرمزگان در خصوص پیگیری مجدد مشکلات آب، برق و مسکن روستاهای جزیره قشم قول مساعد داد و خاطرنشان ساخت: نمایندگان استان مصمم هستند با اراده جدی و هماهنگی با مسؤولین دستگاه‌های دولتی بتوانند مشکلات اولیه مردم ازجمله آب شرب، برق و سایر موارد را برطرف و زیرساخت‌ها را تقویت کنند.

هاشمی تختی با اظهار اینکه برای رفع مشکلات مردم و کمک به دولت اگر لازم باشد انتقاد هم خواهیم کرد و فریاد نماینده برای موفقیت دولت و خود مدیر است.

وی با بیان اینکه ناتوانی و ضعفی اگر در دولت باشد با کمک آحاد جامعه و نمایندگان آنان رفع خواهد شد، تصریح کرد: خدمات مدیرعامل سازمان منطقه آزاد و فرماندار قشم بر هیچ کسی پوشیده نیست اما نقایصی وجود دارد که ما به‌دنبال رفع آن هستیم.

این مسؤول با اشاره به اینکه نقد منصفانه و دلسوزانه جزو وظایف نمایندگان مجلس است، تاکید کرد: حضور مشایخ جزیره قشم از جمله شیخ محمدصالح امینی و شیخ محمدعلی امینی به‌عنوان چهره‌های درخشان و ماندگار در استان هرمزگان هستند که همیشه پیگیر مشکلات مردم بوده‌اند و نیاز است جامعه روحانیت را تقویت و از این ظرفیت در جامعه بهره‌مند شد.

عضو کمیسیون عمران مجلس وحدت را عامل ثبات و آرامش در جامعه یاد کرد و یادآور شد: درگیری در سوریه، عراق و یمن با توطئه دشمنان اسلام و به‌دلیل عدم وحدت مردم در آن کشورهاست.

وی با اشاره به اینکه ما باید قدر روحانیت، انقلاب اسلامی و رهبری را بدانیم و ضرورت دارد که آنها را تقویت کنیم، اضافه کرد: با دعوتی که از معتمدین، فرماندار و نماینده سازمان منطقه آزاد و مسؤولان ذی‌ربط در کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی خواهیم داشت، بخش عظیمی از مشکلات مردم قشم را حل خواهیم کرد.

نماینده مردم بندرعباس، قشم، حاجی آباد، بندرخمیر و ابوموسی در مجلس شورای اسلامی به‌همراه رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسؤولان استانی و شهرستانی در این بازدید ابتدا به دیدار مردم روستای دولاب قشم رفتند و در دیدار با شوراها و دهیاران بخش شهاب قشم از نزدیک در جریان مشکلات آنان قرار گرفتند.

مسؤولان در ادامه از شرکت تعاونی مروارید شکیل تولید میگو بازدید و با مردم روستای صلخ دیدار کردند.

حضور تشییع پیکر مطهر دو تن از شهدای گمنام دوران دفاع مقدس و نشست و دیدار با شوراها و دهیاران بخش مرکزی در روستای کوشه از دیگر برنامه‌های نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی و مسؤولان استانی و شهرستانی است.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید