خبر فوری

وظیفه ما در مقابل حجاب تبلیغ و رعایت دین اسلام است

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان اخبار هرمزگان به نقل از خبرنگار مهر، حجت الاسلام علی بهروزه صبح پنجشنبه در گردهمایی مدافعان حریم خانواده بیان داشت: امروزه دشمن با هدف قرار دادن اعتقادات مردم وپای ریزی جنگ نرم سعی  دارد به دین مبین اسلام حمله ور باشد.

بهروزه گفت: اگر یک زن می خواهد به عنوان فرد مجاهد در درگاه خداوند متعال شناخته شود علاوه بر رعایت حجاب  وظیفه دارد به همسر وفرزندانش به طور صحیح رسیدگی کند.

 بهروزه بیان داشت: رعایت حجاب مصونیت از گناه است ودر این راه همه ما وظیفه داریم مبلغ دین باشیم.

امام جمعه بشاگرد گفت: کشف حجابی که مردم در زمان پهلوی اجازه ندادن انجام بگیرد و با آن مخالفت کردند اکنون به شعارهایی به عنوان آزادی توسط برخی از دولتها مطرح شده است.

بهروزه گفت: متاسفانه در برخی از استانهای کشور شاهد جا افتادن فرهنگ غربی هستیم که این فرهنگ غلط می تواند دشمن را در تدارک برنامه های خود پیش ببرد.

امام جمعه بشاگرد عنوان کرد: عفاف وحجاب برگرفته از غیرت مردم ایران وقیام امام حسین(ع) است وبا این نیت توانسته ایم تا حدودی جلو تهاجم فرهنگی گرفته شود.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید