اصغر بشارتی دو مدال طلای بین المللی به دست آورد

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان اخبار هرمزگان به نقل از خبرنگار مهر، مدال طلای نخست این هنرمند خوش ذوق در جشنواره نوروز تاجیکستان تحت عنوان جایزه ویژه داوران به عکس «ناز ۷» تعلق گرفت. در همین جشنواره ۱۵ عکس از بشارتی پذیرش شده بود و دیپلم افتخار جشنواره نیز به عکس «خانواده» وی تعلق گرفت.

دومین مدال طلای عکاس بلندآوازه ایران به همراه ۲۰۰ دلار جایزه نقدی در جشنواره پلینیسکی قرقیزستان به دست آمد. بشارتی در این جشنواره توانست با عکس زیبای «راضی» گوی سبقت را از عکاسان مطرح دنیا برباید.

در همین جشنواره شش عکس از بشارتی پذیرفته شد و روبان افتخار به عکس «ناز۷» تعلق گرفت و جایزه ویژه تقدیر هیات داوران نیز به هنرمند هرمزگانی رسید.

شایان ذکر است در هریک از این جشنواره ها صدها هنرمند و عکاس بیش از ۸۰ کشور دنیا حضور داشتند.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید