خبر فوری

برگزاری مسابقات جت اسکی قهرمانی کشور

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان اخبار هرمزگان به نقل از خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت انجمن جت اسکی، این مسابقات با حضور دانشور مدیر کل ورزش و جوانان استان، فرماندار شهرستان سیریک، رئیس انجمن  جت اسکی و جت بت و دبیر انجمن  کشوری، نایب رئیس انجمن کشور و جمعی از مسئولین استان و شهرستان و با حضور مردم کوهستک برگزار شد.

این مسابقات به مدت 2 روز در این بندر زیر نظرانجمن‌های ورزش دریایی کشور وبا همکاری سرهنگ صالحی رئیس انجمن ورزش استان هرمزگان و وزش وجوانان سیریک ،شهردار و شورای اسلامی بندر کوهستک واداره کل بنادر و دریا نوردی استان با شکوهی خاص برگزار شد.

در این مسابقات 38 نفر ورزشکار از استان های تهران،مازندران،هرمزگان،بوشهر،خوزستان،گیلان با یکدیگر به رقابت پرداختند و در پایان 14 جت اسکی سوار آقا و6 جت اسکی سوار خانم برای حضور در تیم ملی انتخاب شدند.

در مراسم اختتامیه دانشور متولی ورزش استان ضمن تشکر از  سلیانچی رئیس انجمن جت اسکی و جت بت کشور و صالحی رئیس انجمن ورزش استان هرمزگان و داوران و کمیته اجرایی مسابقات و شورای اسلامی شهر بندر کوهستک و ورزشکاران حاضر در این مسابقات برگزاری این گونه رقابت ها را گامی مهم و اساسی وارزنده در جهت رشد و توسعه این ورزش مهیج دانست و آمادگی استان هرمزگان را با همکاری روسای فدراسیون ها برای میزبانی سایر رشته ها در استان هرمزگان اعلام کرد.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید