خبر فوری

سرگردانی تیم لیگ برتری فوتسال به سبک دبیری!

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان اخبار هرمزگان به نقل از خبرنگار مهر، مسئولان باشگاه دبیری بعد از تصمیم نهایی خود برای عدم شرکت در لیگ برتر فوتسال در صدد واگذاری امتیاز تیم خود بر آمدند. ابتدا از تیم سن ایچ ساوه به عنوان خریدار امتیاز دبیری یاد شد ولی این انتقال بی نتیجه ماند.

مدیران باشگاه دبیری سپس مذاکراتی با تیم پارسیان شهر قدس انجام دادند و حتی سایت این باشگاه خبر لیگ برتری شدنش را با خرید امتیاز دبیری رسانه ای کرد؛ با این حال دیدار پارسیان در هفته اول لیگ برتر به خاطر نامشخص بودن وضعیت مالکیت آن لغو شد!

هیات فوتبال آذربایجان شرقی اصلی ترین مخالف واگذاری امتیاز دبیری تبریز به تیمی خارج از این استان است و تا الان جلوی این انتقال امتیاز را با وجود مذاکرات پارسیان شهر قدس گرفته است. گفته می شود هیات فوتبال قصد دارد امتیاز تیم دبیری را به شهر مراغه منتقل کند ولی خبری به صورت رسمی در اینباره اعلام نشده است.

هیات رئیسه سازمان لیگ فوتسال فردا جلسه ای برگزار می کند و بررسی وضعیت تیم دبیری تبریز یکی از موضوعات مورد بحث این جلسه خواهد بود.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید