خبر فوری

استاندار هرمزگان: روز قدس، روز تبلور استقامت و همدردی است

‌جاسم جادری در گفت‌وگو با ايسنا،‌ افزود: پژواک فریاد رعد آسای امام راحل که همچون صاعقه‌ای بر سر صهیونیست‌ها فرود آمد، امروز در کشورهای اسلامی طنین‌انداز شده است و مسیر مبارزه‌ بی‌امان مردم فلسطین را شتابنده و توفنده ساخت.

وی با بیان اینکه روز قدس روز اتحاد و وحدت جهان اسلام و روز تجلی همدلی و فریاد برائت از ظلم و ستم امت واحده اسلامی بر علیه رژیم غاصب صهیونیست است، تصریح کرد: روز قدس، تبلور عینی حمایت ملت‌های آزاده و مستقل جهان از قیام ملت مظلوم و قهرمان فلسطین است.

جادری روز قدس را روز خروش ملت‌های اسلامی بر علیه هرگونه تجاوز و اشغالگری دانست و عنوان کرد: این خروش بنیان پوشالی رژیم اشغالگر را می‌لرزاند و حقارت و زبونی این غده سرطانی را در مقابل کوه استوار و با عظمت مسلمانان جهان نمایان می‌کند.

استاندار هرمزگان تصریح کرد: روز قدس، روز رژه سپاهیان اسلام در برابر چشمان حیرت زده‌ مستکبرین جهان، روز نمایش اتحاد و همبستگی جهان اسلام در مقابل نمادهای کفر و استکبار دوران معاصر و روز برائت از استکبار و اعلام نفرت عمومی ملل مسلمان و همه آزادگان جهان از رژیم تروریست و اشغالگر قدس و حامیان آن است.

جادری اضافه کرد: قدس محور هویت و اتحاد همان امتی است که مستضعفان زمین را وارثان واقعی می‌داند و برای زورمداری و بی‌عدالتی عمری کوتاه قائل و ایمان دارد که نصرت و پیروزی از آن صالحان و هدایت یافتگان خواهد بود.

وی با تقدیر از حضور حماسی مردم ولایتمدار هرمزگان در راهپیمایی روز قدس، اذعان کرد: بی تردید حضور پرشور و گسترده آحاد مردم مومن، روزه دار، پارسا، انقلابی و ولایت مدار استان هرمزگان در راهپیمایی عظیم روز قدس مرهمی بر دردها و آلام ملت مظلوم و ستمدیده فلسطین و گامی بلند در جهت خنثی سازی توطئه‌های اخیر و تحقق آرمان آزادی و رهایی کامل قدس شریف از چنگال اشغالگران صهیونیست بود.

انتهای پیام

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید