خبر فوری

روزقدس روز ستیز با صهیونیسم و امپریالیسم است

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان اخبار هرمزگان به نقل از خبرنگار مهر، ناصر شریفی ظهر جمعه در مراسم راهپیمایی روز قدس در جمع خبرنگاران بیان داشت: در طول تاریخ همواره و پیوسته با قدس زیسته‌ایم و پاسدار قداست قدس بوده و خواهیم بود، روز قدس، روز تجلی شکوه و عظمت امت اسلامی، رستاخیز استکبار ستیزی ملل مسلمان جهان، روز وحدت همه انسان‌های حقیقت‌خواه و عدالت‌دوست، روز گره خوردن بازوانِ توانای امت اسلامی و روز ستیز همیشگی با صهیونیسم و امپریالیسم غارتگر و اذناب سرسپرده آنها در منطقه است.

شریفی خاطرنشان کرد: روز قدس، روز بازتابِ خشمِ خروشانِ خلق‌های ستمدیده و طوفانی‌شدن غیرت‌های مقدس مردمی است که نفرت خویش را علیه رژیم غاصب صهیونیستی با شعارهایشان ابراز می‌کنند.

نماینده مردم بندرلنگه، بستک و پارسیان در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: نفرت از صهیونیسم، واقعیتی است که هیچ‌گاه از فرهنگ و باورهای نه‌تنها مسلمانان معتقد جهان بلکه ملت‌های آزادی‌خواه غیر مسلمان نیز زدوده نمی‌شود.

وی گفت: به فضل الهی و با وفاق و وحدت همیشگی ملت آزاده و سرافراز ایران اسلامی امان و همه ملت‌های آزادی‌خواه عالم و به‌ویژه مردم شریف غرب هرمزگان در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و روز جهانی قدس، این یادگار پرارج امام راحل، با قلوبی سرشار از عطر روح بخش بهار قرآنی و مالامال از فیوضات ضیافت حق با حضور پرشور خویش اقتدار و عظمت مسلمانان را به همه جهانیان نشان خواهند داد.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید