خبر فوری

نماینده منتخب بندر لنگه و پارسیان در مجلس سوگند یاد کرد

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از خبرنگار مهر، در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی، ناصر شریفی نماینده جدید مردم شهرستان های بندر لنگه، بستک و پارسیان (استان هرمزگان) در مجلس شورای اسلامی که در انتخابات میان دوره ای ۲۹ اردیبهشت ماه امسال برگزیده شده با حضور در جایگاه ناطقان مطابق اصل ۶۷ قانون اساسی در برابر قرآن کریم سوگند یاد کرد.

انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه بندر لنگه، بستک و پارسیان که در تاریخ ۷ اسفند ماه ۱۳۹۴ برگزار شد، به دلیل تخلفات روی داده از سوی شورای نگهبان ابطال شده بود.

در جلسه علنی چهارشنبه هفته گذشته مجلس نیز حسن کامران دستجردی منتخب مردم اصفهان، علی جلیلی منتخب مردم مراغه و عجب شیر و بیت الله عبداللهی منتخب مردم اهر و هریس در انتخابات میان دوره ای مجلس نیز سوگند یاد کردند.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید