خبر فوری

بازتاب رسانه‌ای جلسه بهارستان بعد از حادثه ترور

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از ایسنا، روزنامه «شهروند» تیتر یک «نشست امنیتی مجلس درباره داعش» و روتیتر «وزرای اطلاعات، کشور و جانشین فرمانده سپاه درباره حمله تروریستی تهران به مجلس گزارش دادند» را برگزیده و به جلسه غیرعلنی مجلس که روز گذشته برگزار شد، اشاره کرده است.
این روزنامه تصویر نخست خود را به عکسی از حضور مسوولان در جلسه مجلس اختصاص داده که در این عکس وزیر اطلاعات هم دیده می‌شود.

روزنامه «اعتماد» تیتر نخست «بهارستان؛ ۴ روز پس از حادثه» را انتخاب کرده وبه توضیحات وزرای اطلاعات، کشور وجانشین فرمانده سپاه درباره روند برخورد با تروریست‌ها در نشست روز گذشته مجلس پرداخته است.

روزنامه «آفتاب یزد» تیتر یک «پوشش ضعف حفاظتی مجلس» را برگزیده و به بخشی از سخنان گفته شده در جلسه علنی مجلس پرداخته است. این روزنامه همچنین با محمد کاظمی، نماینده مجلس گفت‌وگویی انجا داده که این نماینده درباره ساختمان بهارستان و ضعف‌های امنیتی آن، صحبت کرده است. آفتاب «یزد» همچنین تصویر یک خود را به سه عکس از محوطه مجلس و محل ورود تروریست‌ها اختصاص داده است.

روزنامه «قانون» تیتر یک «تخریب‌های زنجیره‌ای» و روتیتر «برخی جریان‌ها به دنبال برداشت‌های جناحی از فاجعه تروریستی تهران هستند» را برگزیده است و به جریان‌سازی برخی رسانه‌ها و اهالی سیاست در این راستا اشاره کرده است.

روزنامه «ایران» تیتر نخست «تاوان سنگین داعشی‌ها» را برگزیده و به جلسه روز گذشته مجلس که در آن درباره عملیات تروریستی سخن گفته شده بود، پرداخته است.

روزنامه «شرق» تیتر نخست «عبور از ترور» و روتیتر «اولین جلسه مجلس پس از حملات تروریستی تهران برگزار شد» را انتخاب کرده و به توصیف این جلسه پرداخته است.

روزنامه «آرمان امروز» تیتر یک «بدهی‌های قالیباف چه می‌شود؟» را انتخاب کرده و در این راستا با محسن صفایی به گفت وگو پرداخته است.

روزنامه «وقایع اتفاقیه» تیتر نخست «انهدام بقایای ترور» را انتخاب کرده و به صحبت‌های وزیر اطلاعات در جلسه مجلس روز گذشته  و قرائت پیام رییس ستاد کل نیروهای مسلح در مراسم گرامیداشت شهدای حادثه تروریستی تهران اشاره کرده است.

روزنامه «جمهوری اسلامی» تیتر نخست «هلاکت فرمانده و دستگیری عوامل مرتبط با حادثه تروریستی تهران» را انتخاب کرده و به صحبت‌های وزیر اطلاعات در جلسه روز گذشته مجلس پرداخته است.

روزنامه «وطن امروز» تیتر یک «گزارش یک سرقت علمی» و رو تیتر «آیا وزارت علوم و مجلس به مسئله پایان نامه دکتری حسن روحانی ورود می‌کنند؟» را برگزیده است.

روزنامه «اطلاعات» تصویر نخست خود را به حضور مقام معظم رهبری در جمع اهالی فرهنگ و شاعران جوان و پیشکسوت اختصاص داده و تیترش را از بیانات مقام معظم رهبری انتخاب کرده است که ایشان فرموده‌اند، «درخت شعر کشور ظرفیت بیشتری برای بالندگی دارد».

روزنامه «جوان» تیتر نخست «وزارت خودروهای خارجه!» را برگزیده و گزارشی درباره بازار آشفته واردات خودروهای خارجی تهیه کرده است.

روزنامه «بهار» تیتر نخست «ریشه‌های تربیتی گسترش تروریسم» را انتخاب کرده و نسبت میان شیوه‌های آموزشی و مسئله ترور را بررسی می‌کند.

روزنامه «رسالت» تیتر نخست «رقص شمشیر جاهلیت مدرن را هجو کنید» را انتخاب کرده و به بیانات مقام معظم رهبری در جمع شاعران پرداخته است. این روزنامه تصویر نخست خود را به حضور علی لاریجانی در جلسه مجلس روز گذشته اختصاص داده و در همین راستا تیتر «پاسخ روشنی به اقدامات سنا می‌دهیم» را انتخاب کرده است.

روزنامه «کیهان» تیتر یک «فقط یک درصد! سهم ایران از تجارت جهانی گاز» را برگزیده و گزارشی دراین راستا تهیه کرده است.

روزنامه «ابتکار» تیتر نخست «تمایل اعتدال به اصلاحات» و روتیتر «گمانه زنی‌ها درباره جایگاه اصلاح طلبان در کابینه دوازدهم بالا گرفته است» را انتخاب کرده است. این روزنامه تصویر نخست خود را به عکسی از حضور علی لاریجانی در بهارستان اختصاص داده که روبه‌روی عکس شهدای ترور نشسته است و یادبودی برای آنان می‌نویسد.

روزنامه «خراسان» نیز تیتر نخست «مجلس ۴ روز پس از حادثه تروریستی» را انتخاب کرده است.

انتهای پیام

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید