خبر فوری

۴۱۶ کلاس درس برای اسکان فرهنگیان در زنجان پیش بینی شده است

فضایل خاتمی در گفتگو با خبرنگار مهر، به اسکان فرهنگیان در استان زنجان اشاره کردو افزود: ثبت نام  اینترنتی برای اسکان تابستانی فرهنگیان در مدارس  استان زنجان آغاز شد و متقاضیان می توانند به ادرسeskan.medu.ir  مراجعه کنند.

وی اظهار کرد: پذیرش مسافران در ستاد اسکان فرهنگیان  نیز از ۳ تیرماه خواهد بود و در تابستان امسال ۴۵ مدرسه با ۴۱۶ کلاس درس ویژه و مجهز برای اسکان فرهنگیان در نظر گرفته شده است.

رئیس اداره تعاون و امور رفاهی آموزش و پرورش استان زنجان گفت: در اسگان فرهنگیان و در راستای خدمات رسانی بهتر به مسافران فرهنگی  ۲۵۰ نفر از عوامل اجرایی و اعضای ستاد آماده ارائه خدمات به مهمانان خواهند بود و تابستان سال گذشته  ۱۴  هزار فرهنگی در مدارس استان اسکان داشتند.

خاتمی گفت: مدارس گروه الف دارای اتاق‌های مجهز به فرش، پتو، بالش، وسایل خنک‌کننده، یخچال و تلویزیون بوده و حمام و آشپزخانه در دو درجه به‌صورت مشترک است و این تعداد مدرسه و کلاس درس تنها برای اسکان فرهنگیان و افراد تحت تکفل بوده است. 

رئیس اداره تعاون و امور رفاهی آموزش و پرورش استان زنجان تصریح کرد:خوشبختانه طی سالهای گذشته با توجه به ارائه خدمات با کیفیت به مسافران استقبال از اسکان فرهنگیان بسیار عالی بوده است.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید