خبر فوری

حمایت کمیته امداد از سه هزار زن سرپرست خانوار در هرمزگان

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از خبرنگار مهر، مهرداد تاجیک صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران بیان داشت: بیش از ۴۳ میلیارد و ۲۱۱ میلیون ریال جهت بیمه  پایه و مکمل مددجویان تحت حمایت از  محل اعتبارات امدادی در سال ۹۵ پرداخت شده است. پرداخت حق بیمه مددجویان با هدف حمایت و ایجاد آرامش میان خانوادهای تحت حمایت به طور مستمر از سوی کمیته امداد ماهانه به سازمان تامین اجتماعی پرداخت می شود.

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد استان هرمزگان با بیان اینکه پرداخت حق بیمه برای زنان سرپرست خانوار بین سنین ۳۵ تا ۵۰ سال است گفت : پرداخت حق بیمه تامین اجتماعی مددجویان با هدف تأمین آتیه و بهره مندی آنها از مستمری بازنشستگی انجام می شود.

تاجیک با تاکید بر اولویت پرداخت حق بیمه برای حمایت از خانواده های تحت حمایت به خصوص زنان سرپرست خانوار افزود : طی سال  گذشته  سه  هزار و ۱۰۷ زن سرپرست خانوار تحت حمایت کمیته امداد از خدمات این نهاد بهره مند شده اند.

وی  با بیان اینکه حق بیمه زنان سرپرست خانوار و مجریان طرح های اشتغال مشمول دریافت خدمت حق بیمه هستند تصریح کرد: بیش از ۴۳ میلیارد و ۲۱۱ میلیون ریال جهت بیمه  پایه و مکمل مددجویان تحت حمایت از  محل اعتبارات امدادی در سال ۹۵ پرداخت شده است.

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد هرمزگان در ادامه با بیان اینکه تعداد چهار هزار و ۵۰۰ کودک زیر پنج سال دچار سوء تغذیه نیز از خدمات این نهاد بهره مند هستند، افزود: مبلغ ۳۳ میلیارد و ۶۶۰ میلیون ریال درسال ۹۵ برای تهیه سبد غذایی این کودکان هزینه شده است.

تاجیک با بیان اینکه سلامت جسمی و روانی کودکان تحت پوشش از اولویت های کمیته امداد است تصریح کرد: کمیته امداد طرح بهبود وضعیت تغذیه کودکان نیازمند را با همکاری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، وزارت رفاه و تامین اجتماعی به اجر در آورده است.

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد هرمزگان خاطرنشان کرد: ارائه انواع خدمات بهداشتی شامل اقلام بهداشت فردی ، آموزش بهداشت، احداث و تعمیر سرویس‌های بهداشتی و ارائه خدمات درمانی از قبیل فرانشیز خدمات بستری، سرپایی، دارویی و شیمی درمانی و سایر خدمات سرپایی به خصوص در بیماران صعب‌العلاج و خاص و … از جمله دیگر خدمات ارائه شده این نهاد به مددجویان بوده است.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید