خبر فوری

24 معلم نمونه و بازنشسته بستک تجلیل شدند

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از سه شنبه ایرنا، مدیر آموزش و پرورش بستک در مراسم تجلیل از معلمان نمونه شهرستان گفت: اگر جامعه ای سعادتمند و آگاه می خواهیم باید به معلم و کار معلمان ارج نهیم چرا که وظیفه اصلی و مهم معلم هدایت گری و ارشاد کسانی است که آینده سازان این مرز و بوم هستند.
علاءالدین عزیزی افزود: : تکریم معلمان و اساتید که مسیر دانایی و شناخت را به فرزندان ما ارزانی می دارند، امری ضروری است.
وی بیان داشت: معلمان با فعالیت های علمی و فرهنگی خود با عزم و اراده ای که دارند نسل نوجوان و جوان ما را در جهت توسعه و آبادانی کشور تربیت می کنند.
مدیر آموزش و پرورش بستک یادآورشد: تکریم معلم باید توسط تمامی دستگاه های اجرایی کشور صورت گیرد چرا که معلمان و اساتید هستند که با تربیت نسل جوان زمینه رشد و بالندگی کشور را فراهم می کنند.
عزیزی اضافه کرد: همت، تلاش و برنامه ریزی مناسب معلمان است که جامعه مسیر رشد و پیشرفت طی می کند.
آموزش و پرورش بستک دارای بیشت از هشت هزار دانش آموز و 116 فضای آموزشی است.
شهرستان بستک در 220 کیلومتری غرب بندرعباس مرکز استان هرمزگان قرار دارد.
7195/6048
خبرنگار: رقیه غلامی زاده **انتشار دهنده : خلیل تنیده

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید